Lilith Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg har sjekket ut nettsidene til Kolonihagen og Årstidene, og synes det virker utrolig praktisk å få økologiske grønnsaker levert på døra en gang i måneden eller så. Er det noen som har erfaring med et sånt abonnement? Spesielt synes jeg Kolonihagen virker veldig ålreit og vil gjerne høre fra noen som har testet dem ut. Takk!
LilleLy Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Vi har hatt det, og jeg må si jeg var veldig fornøyd. Så greit å slippe å velge ut selv, masse variasjon og gode oppskrifter.. fikk nesten alltid spist opp alt også! Eneste som var synd, var at de solgte så bra at de måtte ta en pause for å gjøre om på logistikkløsningen eller noe slikt.. så nå lurer jeg egentlig på om jeg skal bytte eller vente..
Tabris Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Vi får det på døren og er veldig fornøyd. Veldig gode grønnsaker, gode valgmulighter, god pris og variert mat.
Lilith Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Høres bra ut. Da går vi nok for det!
Gjest bada Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Vi abonnerer også på økologiske grønnsaker, og er veldig fornøyde. Grønnsakene vi får på døren dekker litt over halvparten av forbruket vårt. Vi ønsker det slik, da vi også har lyst til å kjøpe grønnsaker selv.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Vi abonnerer også på grønnsaker, riktignok ikke i Oslo, men er veldig fornøyd. Det har hendt at jeg har syntes utvalget har vært bittelitt kjedelig (mye salat og agurk...), men utover det - veldig bra. Fine grønnsaker og stort sett får vi brukt opp omtrent alt bare vi planlegger litt. Vi kjøper noe grønnsaker i tillegg - helst økologisk da også, men det er ikke alltid vi har så mye å velge mellom, så da blir det "vanlige", både for å få mer variasjon og for mengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå