Gå til innhold

inspirert av "hans bestevennine *hater* meg"...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

men her er det,

hans *søster* hater meg.

hun kan stå og sleike sambo opp etter ryggen foran meg, uten å si så mye som et hei til meg. de har fått en veldig god og vennskapelig kontakt. hvis jeg har vært vennlig og imøtekommende svarer hun så vidt og ser stygt på meg. greit. hun liker meg ikke. ingenting jeg får gjort noe med. ikke verdens undergang heller.

altså de er kjempegode venner. de er jo søsken. men noen ganger kan det altså virke som om forholdet deres er mer enn et søskenforhold. altså nesten mer som et "par" forhold???

han savner henne, han prioriterer henne fremfor meg, han er sammen med henne og finner på noe flere dager i uke, han kjøper henne fine og dyre gaver på bursdager og i julen, han prater med henne på tlf så og si hverdag.

Bør jeg reagere??

Hva synes dere? Hvis dere var i mine føtter. Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville vel godtatt det.. Jeg snakker også med søsteren min hver dag og hun er min nummer 1.

Hos oss er det en vanskelig oppvekst som ligger bak. Ingenting å gå nærmere inn på, men poenget er at vi i alle fall hadde hverandre, og har blitt veldig knyttet til hverandre på grunn av dette.

Tror heller du må jobbe for å få et bedre forhold til søsteren hans.

Endret av Ce'Nedra
Skrevet

Det må du da gjøre noe med?? Hvor lenge har dere vært sammen forresten? Har det alltid vært sånn siden dere var blitt sammen?

Dette hadde ikke jeg funnet meg i altså! Men det er meg da...

Altså dette,

han savner henne, han prioriterer henne fremfor meg, han er sammen med henne og finner på noe flere dager i uke, han kjøper henne fine og dyre gaver på bursdager og i julen, han prater med henne på tlf så og si hverdag.

Hva er dette?

Jeg hadde ikke godatt å bare være nr. 2!! Selvfølgelig skal jeg være nr.1. Hvis ikke så er det over and out.

Hadde mannen min prioritert andre/andre ting fremfor meg.. he is the weakest link, goodbye! :fnise:

Så JA. Jeg synes dette er litt rart..eller nei vent, dette er RART.

Samboeren min har 2 søsken. En storesøster og en lillebror. Han oppfører da ikke sånn som mannen din ts. nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...