Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Elsker kjæresten min, og han elsker meg. Vi har det som regel topp sammen, og jeg kan vel også kalle han min aller beste venne Der er bare et problem og det bar begynt vokse seg ganske stort. Kjæresten min har problemer med temperamentet sitt. Han klarer ikke mestre sinne sitt. Kan finne på gå altfor langt. kjefte og stå i , fare opp helt plutselig. Vanskelig skrive kort om selve "utbruddene"hans. det får bli en annen historie.... I allefall, han innser at han nå trenger hjelp. Ser at dette ikke går an å leve med , for meg, og vil gå inn for å komme seg ut av denne "onde sirkelen." Jeg vet der finnes terapauter som jobber med klienter på akkurat dette feltet. Sinne mestring. Er det noen som kjenner til og kan anbefale noe? - Frustrert jente -
Maya Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 (endret) Det er flott at han selv har innsett at han trenger hjelp, det er et skritt i riktig retning. Dersom dere bor i Oslo kan han kontakte Alternativ til vold, de har mange dyktige terapeuter. ATV finnes også i Drammen, Tønsberg og Langesund. Internett side: http://www.atv-stiftelsen.no/ Endret 13. september 2007 av Maya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå