Myran Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Har tidligere kjøpt øredobber, som skulle være laget av kirurgiskstål og dermed være noe for meg med sterk nikkelallergi. Spurte personalet om det var tilfellet at disse holdt hva de lovet. Hun sa ja, men sa at jeg ikke ville få penger igjen ved en evt. reaksjon. Dette synes jeg er rart, for når jeg kjøper på pearincg studio, sier de alltid at om jeg skulle få en reaksjon, skal jeg selvfølgelig få igjen pengene, siden de kan garantere at det ikke skal oppstå noen reaksjon, og dermed ikke må tilbakebetale meg. Til nå har jeg bare kjøpt øredobber på pearincg studio, for å være 100% sikker at jeg ikke får noen reaksjon. Men da det er veldig dyrt å kjøpe øredobber der, kunne det vært fint om jeg kunne kjøpt de på Vita, hvis de holder mål. De er både rimligere og har et ganske variert utvalg fra dette merket. Noen som har erfaring med dette merket?
La Luna Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Har ikke noe å si til Vita-øredobbene, da jeg ikke har prøvd dem, men bare så du vet det, så inneholder kirurgisk stål nikkel. Ikke mye, men det er der. Anbefaler titan som er nikkelfritt.
Mischa Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 (endret) En annen ting er at om du har kraftig nikkelallergi så vil du kanskje reagere lettere på andre metaller også. Så det kan være derfor de ikke ville refundere pengene fordi selv om de er nikkelfrie så kan det være andre ting du reagerer på, og det kan de ikke garantere for. Endret 13. september 2007 av Mischa
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Øredobbene av merket ear sense er kirurgisk stål, hjelper noen med nikkel allergi, men ikke alle desverre. Siden prisen er såpass snill så går det jo ann å gi det et forsøk, og se om du får noen reaksjon. Hilsen Vita ansatt.
Gjest Gjest_Myran_* Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Takk for svar! Har nå kjøpt de, og det ser ut til at det funker. Har hvertfall ikke til nå fåt noen reaksjon.
Gjest Gjest_Natasha_* Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Har kjøpt et par øredobber igår, og allerede fått en reaksjon! Hmm.. Tenkte jo å klage siden det sto 100% ingen allergiske reaksjoner eller noe sånt.. Jaja hadde aldri turt det uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå