Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker ut som det eneste som funker på mitt hår er å ikke vaske det så ofte... Da ser det kjempeflott ut, men jeg klarer ikke la være. Vasker det nesten hver dag. Har bølgete tjukt hår, med noen striper som gjør håret enda tørrere. Vil ha fuktighet og glans nå! (uten at det blir fett) Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det virker ut som det eneste som funker på mitt hår er å ikke vaske det så ofte... Da ser det kjempeflott ut, men jeg klarer ikke la være. Vasker det nesten hver dag. Har bølgete tjukt hår, med noen striper som gjør håret enda tørrere. Vil ha fuktighet og glans nå! (uten at det blir fett) Noen tips?

Gliss repair serien! Håret får fuktighet og blir glansfullt! Den eneste butikk serien jeg er fornøyd med! Prøv den! Man får glansfullt hår av den, men vil du ha mer glans uten at det skal bli fett, anbefaler jeg en av disse:

Superficial

Shine junkie

Skrevet

For min del funker det bra med bare å la balsamen virke i ca 3 min hver gang jeg vasker håret (hver 3 dag). Bruker Herbal essences, den rosa. Øvrig kuring vil jeg anbefale samme merke, ikke særlig dyrt og lukter godt i tillegg til at det blir kjempemykt:-)

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg har også langt/tykt hår med striper, og har aldri vært så fornøyd med noe som S-Factor serien til Tigi (og jeg har prøvd mange frisørsjampoer.) Jeg bruker sjampo, balsam og hårkur, og håret mitt har blitt mykt, skinnende og lett å gre ut. Men så vasker jeg håret bare to dager i uka også da, det er vel faktisk det som hjelper aller mest uansett. ;)

Skrevet
Men så vasker jeg håret bare to dager i uka også da, det er vel faktisk det som hjelper aller mest uansett. ;)

Det er jeg så saktens enig i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...