Gjest Gjest_monica_* Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hei.. Jeg har helt lyst hår og er veldig lei av det håret...men har vært hos min venninne flere ganger å prøvd å farge håret,men det vil ikke ta til seg farge uansett...nå er hun lærling da og vet kanksje ikke alle muligheter, men er det ingen håp for meg da?? må jeg være platina-blond resten av året???
wok Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Det kan være fordi du bruker "butikk-shampo". Den inneholder så silikon og andre midler som legger seg utenpå håret, og da tar ikke håret fargen. Prøv å bruke en renseshampo fra frisren, vask flere ganger og forsøk og farge på nytt.
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Det kan være fordi du bruker "butikk-shampo". Den inneholder så silikon og andre midler som legger seg utenpå håret, og da tar ikke håret fargen. Prøv å bruke en renseshampo fra frisren, vask flere ganger og forsøk og farge på nytt. bruker ikke "butikk-sjampo" er i en salong så har alle mulige hårfarger tilgjengelig...får dra til en farge ekspert event..er det noen som kanksje har råd som har hatt samme problem???
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Først, gå til en frisør!! For det andre, jeg hadde samme problemet en stund. Mitt hår var rett og slett "mettet" og tok ikke til seg farge. Dette pga farginger før og at det var noe slitt. Jeg ga det en pause uten å gjøre noe med det og bygget det opp med proteinkurer og fuktighet etterpå. Etter noen mnd med dette, kunne jeg farge håret og det satt
Ce'Nedra Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg forsøkte å farge det mange ganger hos frisøren da jeg skulle gå fra blondine til brunette. Det jeg måtte gjøre til slutt, var bare å kure det masse masse, og etter en tid kunne jeg farge det med sånn mini color.
Linda644 Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 (endret) Å jeg kan hjelpe deg! Hadde samme problem og visste rett og slett ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg gikk innom frisøren og skulle kjøpe en reparerende balsam i håp om at det skulle hjelpe. Før jeg skulle betale spurte jeg om hvorfor håret mitt ikke tok farge.. det var da hun anbefalte "Redken cat protein" og jeg er så glad for at jeg tok den i steden. Så kjøp den! Alle toningsfarger og permanent farge hadde jeg i to dager og så var det bye bye. Nå har jeg farget håret i en toningsfarge og den skulle vare i 6 uker og jeg har den enda Jipppii! Men du må gjøre følgende: Første gang du bruker den skal du spraye den på og la den virke i 3 minutter. Gjenta 4 ganger! skyll ut og ta i balsam. Feks. 1 uke senere tar du den i 1 gang, skyller og tar i balsam. Neste dag er du klar for å farge håret! NB: Pass på hvilken farge du velger... jeg tok lysebrun og fikk svart hår! Det er selfølgelig mørkebrunt nå, men det som skjer er at håret tar grådig med farge etter denne cat protein behandlingen. Skal du ha mørke brunt håret eller mellombrunt eller noe lignende, anbefaler jeg mørk blond, men jeg kan jo ikke garantere hvilken farge du vil få. Endret 13. september 2007 av Linda644
Gjest Gjest_unni_* Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 du må bruke forpigmentering..
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Hvis håret er slitt og mettet på hårfarge, kan det blekes da?Anonymous poster hash: e9adf...29d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Kanskje du har glasshår?Anonymous poster hash: d36f2...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå