Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg har en teit fetish, jeg fantaserer ofte om å se kjæresten tisse. Blir også kjempekåt ved tanken på at hun tisser på meg....det er helt idiotisk. Tenker aldri på den motsatte veien, dvs at jeg tisser på henne, det tenner meg ikke. Er dette noe tull jeg for all del må holde for meg selv? Eller er det mulig å spørre om noe sånt??!!!
chardonnay Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 :klø: Kan ikke helt forestille meg hvordan jeg ville reagert hvis kjæresten min fortalte meg at det tente ham... Jeg hadde ikke blitt sur, eller stikki av... Tror bare jeg ville sagt at det ikke er noe jeg vil prøve på nåværende tidspunkt... Du kan jo nevne det i en fleipende tone da, uten å spørre direkte om hun vil. Du ser jo fort på reaksjonen hennes om det er noe for henne. Og det er jo ikke alle fantasier som behøves å utleves, noen er ment for å bli en fantasi...
Gjest StockDama Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 er ikke akkurat en uvanlig fetish, om du leiter finnes det mange tråder her allerede om det. du får spørre, men respekter om hun ikke vil gjøre det.
Gjest =tentacle= Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Den er vel relativt vanlig til fetisj å være. Golden shower bør gi veldig mange hits på en søkemotor. Hva en spesifikk kjæreste vil mene om det, er ikke lett for noen her å gjette på, men det er klart at det kan være sært for en som gjerne aldri har tenkt på urin og sex som relatert i det hele tatt. Den som intet våger, intet vinner... Men se an damen, og ta det litt forsiktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå