Gjest hamster eier Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 jeg skjønner virkelig ikke hva som kan ha skjedd.... de alle var aktive på dagen periodevis....så da huset var i ro merket jeg at noe ikke stemt på kvelden... det var alt for stille....og jeg sjekker bura til dem... og der ligger de...i hvert sitt bur i hver sin seng..men våkner gjør de ikke.... jeg fatter ikke hva som kan ha skjedd... mat og vann hadde de....rent bur...ikke kaldt ikke varmt...ikke merket noe som helst sykdoms tegn på de i det hele tatt....samt hvordan er det mulig at 4 hamster dør slik så kort på hverandre?? ikke har de stått ute noen gang... jeg har bare lyst til å sende de til odubksjon..men klart det koster sikkert masse mer enn jeg kan bruke.... men jeg får så vondt når jeg ikke finner en naturlig ting som er grunnen... har til og med lurt på om kan det ha vært noe gasser der som har tatt livet av de..noe med vannet.... noe må det jo være...og jeg har så vondt nå.. mitt barn kommer hjem etterpå...og hvordan fortelle at alle 4 er døde.. :gråte:
Gjest Elfrida Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Så rart...og trist Jeg har ikke noen andre tips enn å ringe til en veterinær og spørre om hva slags ting som kan ha forårsaket dette.
Gjest StockDama Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Kan ha vært noe i maten....kjøpte gnagerblanding til hamstrene mine når jeg hadde det, plutslig var begge to døde, samme dag. Fant ut at det måtte være noe galt med maten.
rangi Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Noen dyrleger obduserer veldig billig, min dyrlege gjør iallfall det, av ren egeninteresse og lyst til å lære. Så, hvis du har en dyrlege du har vært endel hos, så kan du jo forklare situasjonen og høre om han vil kikke på dem. Det høres jo unektelig litt pussig ut at alle fire døde nesten samtidig.
Elbereth Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Uff, så leit! Kan det være mugg i fôret? Ikke alltid at det vises på toppen hvis det er mugg lenger ned i sekken. Har ikke greie på hamster, men kaniner er veldig vare for mugg i alle fall...
Gjest Meep Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Kanskje veterinærhøyskolen er interessert i å obdusere billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå