Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg har prøvd mye mot underjordiske kviser nå, og siste på llista er Basiron. Har der funnet "the holy grail"?
Champagnepiken Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 8 hour cream fra Elizabeth Arden - den derre gulbrune, kvaeaktige kremen. Har litt sånn på en underjordisk kvise om kvelden, så er den vanligvis tørket ut neste morgen.
Gjest itla Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg kjøpte nylig Mario Badescu Drying Lotion, og den fortjener virkelig alt skrytet den får i bladene jeg leser. Kjempeeffektiv! Ihvertfall så lenge jeg klarer å motstå fristelsen det er å pille.
Fresi Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg har i alle fall ikke funnet noe som hjelper raskt. Jeg har forsøkt Basiron for noen år siden, kan ikke huske at det hjalp så veldig. 8 hour-cream har jeg forsøkt på mye annet, men aldri på kviser, det var jo et tips! "Drying Lotion" har jeg aldri hørt om, men på nettstedet sto det at den var mot "whiteheads and surface pimples"? Mitt beste tips er tetreolje. Enten den utblandede man får kjøpt på Body Shop eller helst ordentlig olje (kjøpes i Sverige eller andre utland ) Men det virker ikke over natten hvis det er en virkelig stor & kjip en
Mona Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 "Drying Lotion" har jeg aldri hørt om, men på nettstedet sto det at den var mot "whiteheads and surface pimples"? Signerer, høres ikke ut som "skapt for underjordiske". Har du prøvd mot akkurat det itla?
Gjest itla Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Signerer, høres ikke ut som "skapt for underjordiske". Har du prøvd mot akkurat det itla? Jepp, knertet den over natten.
Saeria Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Venter fremdeles på the holy grail, som forhåpentligvis blir roaccutane. Roaccutane er mitt siste håp og siste trinn på behandlingsstigen for problemhuden min.
Mona Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 p-piller I alle de år jeg har gått på p-piller, har det ikke holdt underjordiske kviser unna!
Mona Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 (endret) Jepp, knertet den over natten. Nå blir jeg fristet til å prøve. Bruker du drying lotion på alle kviser eller bare underjordiske? (Litt råflott bare til underjordiske). Hadde tenkt å kjøpe Dermalogica medicated gel, men vurderer nå denne isteden... Endret 14. september 2007 av Mona
Gjest itla Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Nå blir jeg fristet til å prøve. Bruker du drying lotion på alle kviser eller bare underjordiske? (Litt råflott bare til underjordiske). Hadde tenkt å kjøpe Dermalogica medicated gel, men vurderer nå denne isteden... Nå har jeg heldigvis ikke så mye å teste den på, så jeg har ikke testet den på "vanlige" kviser. Får dog alltid en underjordisk eller to når jeg nærmer meg mensen, og på disse funker Drying Lotion altså som bare det for meg. Men jeg tror nok hva som funker varierer veldig fra person til person, derfor finnes det vel egentlig ikke noen generell "holy grail"...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #12 Skrevet 15. september 2007 Slutte på p-piller, og kline på litt teatre eller lavendelolje de få gangene det dukker opp en.
Banshee Skrevet 15. september 2007 #13 Skrevet 15. september 2007 Slutte på p-piller, og kline på litt teatre eller lavendelolje de få gangene det dukker opp en. Signerer den. Tea tree oil er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå