Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd mye mot underjordiske kviser nå, og siste på llista er Basiron.

Har der funnet "the holy grail"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 hour cream fra Elizabeth Arden - den derre gulbrune, kvaeaktige kremen. Har litt sånn på en underjordisk kvise om kvelden, så er den vanligvis tørket ut neste morgen.

Skrevet

Jeg kjøpte nylig Mario Badescu Drying Lotion, og den fortjener virkelig alt skrytet den får i bladene jeg leser. Kjempeeffektiv! Ihvertfall så lenge jeg klarer å motstå fristelsen det er å pille. ;)

Skrevet

Jeg har i alle fall ikke funnet noe som hjelper raskt. Jeg har forsøkt Basiron for noen år siden, kan ikke huske at det hjalp så veldig. 8 hour-cream har jeg forsøkt på mye annet, men aldri på kviser, det var jo et tips! "Drying Lotion" har jeg aldri hørt om, men på nettstedet sto det at den var mot "whiteheads and surface pimples"?

Mitt beste tips er tetreolje. Enten den utblandede man får kjøpt på Body Shop eller helst ordentlig olje (kjøpes i Sverige eller andre utland :) ) Men det virker ikke over natten hvis det er en virkelig stor & kjip en :tristbla:

Skrevet
"Drying Lotion" har jeg aldri hørt om, men på nettstedet sto det at den var mot "whiteheads and surface pimples"?

Signerer, høres ikke ut som "skapt for underjordiske". Har du prøvd mot akkurat det itla?

Skrevet
Signerer, høres ikke ut som "skapt for underjordiske". Har du prøvd mot akkurat det itla?

Jepp, knertet den over natten. :)

Skrevet

Venter fremdeles på the holy grail, som forhåpentligvis blir roaccutane. Roaccutane er mitt siste håp og siste trinn på behandlingsstigen for problemhuden min.

Skrevet
p-piller

I alle de år jeg har gått på p-piller, har det ikke holdt underjordiske kviser unna!

Skrevet (endret)
Jepp, knertet den over natten. :)

Nå blir jeg fristet til å prøve. Bruker du drying lotion på alle kviser eller bare underjordiske? (Litt råflott bare til underjordiske). Hadde tenkt å kjøpe Dermalogica medicated gel, men vurderer nå denne isteden...

Endret av Mona
Skrevet
Nå blir jeg fristet til å prøve. Bruker du drying lotion på alle kviser eller bare underjordiske? (Litt råflott bare til underjordiske). Hadde tenkt å kjøpe Dermalogica medicated gel, men vurderer nå denne isteden...

Nå har jeg heldigvis ikke så mye å teste den på, så jeg har ikke testet den på "vanlige" kviser. Får dog alltid en underjordisk eller to når jeg nærmer meg mensen, og på disse funker Drying Lotion altså som bare det for meg. Men jeg tror nok hva som funker varierer veldig fra person til person, derfor finnes det vel egentlig ikke noen generell "holy grail"...

Skrevet

Slutte på p-piller, og kline på litt teatre eller lavendelolje de få gangene det dukker opp en.

Skrevet
Slutte på p-piller, og kline på litt teatre eller lavendelolje de få gangene det dukker opp en.

Signerer den. Tea tree oil er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...