Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med min nye "kjæreste" i vår, men det ble ikke noe annet enn litt småflørting mellom oss før enn for ca 2 måneder siden. Vi bor et stykke unna hverandre og hører stort sett til i helt forskjellige miljøer, men har en felles interesse som vi møttes gjennom. Vel, en eks av meg hører til der også (ble slutt for 5 år siden), jeg pleier ikke å ha så enormt mye med ham å gjøre lenger men vi prates jo innimellom.

Vel... da jeg ble sammen med "kjæresten" min hadde vi en diskusjon om sjalusi og denslags, og han spurte om jeg hadde rotet med noen han kjente. Noe jeg helt ærlig kunne si ja til, siden han og eksen min såvidt jeg visste ikke hadde vekslet et ord.

Nå har imidlertid eksen min og den nye blitt bestevenner. Siden jeg og han nye ikke er et offisielt par (det er rimelig nytt) så vet ikke eksen min at jeg er sammen med han nye. Og den nye vet ingenting om eksen min. Så langt, greit nok... det er jo ikke sånn at de MÅ vite det.

Men om de nå finner ut... Kommer sikkert kjæresten min til å bli sur. Og kanskje ikke ville være venner med den andre fyren lenger (som hadde vært veldig synd).

Hvordan bør jeg forholde meg? *hjelp*

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet (endret)

Si ifra til nytypen så kan han velge hva han ønsker å gjøre? Og holder du det hemmelig så tror han sikkert at det er en grunn til det.

Alt folk ser på som dilemma.. :roll:

Endret av lillebøll
Gjest =tentacle=
Skrevet
Hvordan bør jeg forholde meg? *hjelp*

Forklar saken til din nye med èn gang. Ærlighet er viktig i slike saker for å kunne bli stolt på. Dette vil jo komme for en dag.

Skrevet

Hvis dette er et forhold du vil satse på, så er det best å være ærlig fra starten. Hvis han blir sur for noe som er i din fortid, så er han jo ikke noe å samle på :kaffe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...