Gjest indiangranny Skrevet 2. april 2003 #1 Skrevet 2. april 2003 Hei :D Jeg tok fram noe gammelt glass og noe nytt,malte måker og skyer på det så det kunne passe på hytta eller ute i hagen til sommeren.Jeg trodde ikke jeg skulle få det til noen ganger har jeg på følelse at jeg har en bundt med gulrøtter midt i hånda :o Men jeg fikk det til og gubben syntes det ble bra for at det var det første gang jeg prøvde på det.Så dere hobby glade hvordan får dere vekk maling på fingre og slikt? Jeg prøvde med såpe og vann det gikk lissom ikke helt av. hilsen
jordbær Skrevet 3. april 2003 #2 Skrevet 3. april 2003 Så flink du er! Har du forsøkt å få vekk maling med: Sprit White Sprit Neglakkfjerner Skurepulver
Bettie Skrevet 3. april 2003 #3 Skrevet 3. april 2003 Er det ikke gøy å male på glass? Jordbær hadde godr råd til malingsfjerning.
Gjest indiangranny Skrevet 3. april 2003 #4 Skrevet 3. april 2003 Er det ikke gøy å male på glass? Jordbær hadde godr råd til malingsfjerning. det er bælgøy,skal tegne av Fredrikstad Brua og male den på en kopp til meg selv og skrive "Ille bra i Fredrikstad" hilsen
koldbruna Skrevet 5. april 2003 #6 Skrevet 5. april 2003 Dette hørtes gøy ut....dette må jeg også prøve koldbruna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå