Gå til innhold

overraske samboeren min med supriseparty med en haug med kamerater

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min har bursdag om en ukes tid. han er ikke særlig glad i familiesammenkomster, men har snakket høytidlig om å samle alle venna sine og dra ut på restaurant. han sa så kjekt at han skulle spandere på dem alle også, men det ser dårlig ut gitt... da økonomien denne måneden ikke er helt på topp...

MEN jeg tror han hadde satt veldig stor pris på om jeg overrasket han litt. samlet alle venna hans her hjemme også kunne de være her og kose seg. det blir på en søndag, så det blir bare for å kunne samles og kose seg sammen.

MEN aldri gjort dette før og lurer litt påhvordan jeg skal gjøre dette. jeg må nok samarbeide med en av hans kamerater slik at han kan ta han med ut, sånn at jeg kan ordne istand her hjemme. også kan jeg samle alle venna her hjemme også kommer han hjem, til det han tror er tomt hus..men den gang ei.. men cluet er..jeg tror ikke jeg har så veldig lyst til å være her da.så jeg forlater åstedet så fort de er ute.. men jeg må jo være her når de kommer. de er ganske mange og jeg kjenner ikke alle.

noen gode råd generelt til hvordan jeg kan gjøre det i forhold til pynting, gaver, invitasjoner overraskelsen generelt.

jeg kan heller ikke gjøre det all verdens dyrt, så jeg kan ikke stå for alkohol og slikt. men jeg tenkte jeg skulle lage noe helt enkelt snacks... men hva lager man som er fort gjort og som er godt og rimelig???? og som gutter kan ete litt sånn som fingermat...??

alle gode råd tas imot med hjertelig takk: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg gjordet det da min samboer hadde bursdag nå.

Men det var på resturant da.

Jeg sendte sms til alle vennene våres/hannes. Å fikk bekreftet at de kom. De var der 15 min før oss, slik at vi var sikkre på at all var til stede.. Det ble en kjempe hit:) Han ble utrolig glad og skjønte ikke noe..he he..

Men hvis du skal ha det hjemme, så kan du jo få en el to av kompisene hans til å ta han med seg ut en tur.. Si at de vil ett eller annet... som unnskyldning så han ikke skjønner det.. å så samler du alle de andre før de er tilbake:)

Drikke ber du de ta med seg selv.. Snack`s= Potetgull, dipp,noe godis:) Kyllingvinger...ect..Funker fint.. Playstation eller x-boks om han har det... Osv..

Lykke til:)

Endret av Tinge_Ling
Skrevet

hørtes vellykket ut:)

ja tenkt litt påkyllingvinger, det er jo ikke all verdens dyrt og enkelt å tilbrede... også kan jeg sette frem skåler med litt ulikt av potetgull med litt forskjellige dipper til.. men skal jeg ha noe annet til kyllingvingene?

tenkte å kjøpe inn sånne plastisk høyglass og stille opp på bordet og kjøpe inn et par flasker brus og la det stå slik, det ser jo både pent og er praktisk:)

Skrevet

Søt cilisaus er jo godt til kyllingvinger/Kyllingklubber..som de kan dippe oppi.

Kommer nok til å bli bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...