Gå til innhold

Rykter om utroskap

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_blabla_*
Skrevet

Hei hopp

Etter å ha gjort det slutt med samboer, traff jeg en ny jente kun uker etterpå. Det var kjærlighet ved første blikk, helt uvirkelig. Vi har bodd sammen omtrent siden dagen vi traff hverandre og har allerede sagt at vi elsker hverandre - nå 2 måneder og sa det i samme øyeblikk!

Følelsen er helt utrolig -som å komme hjem etter en slitsom ferie, en brikke som faller på plass. Vi har begge funnet ut at det ikke er forelskelsen som lurer oss - og jeg vet i sjelen at jeg har funnet den rette. Hun sier det samme.

Men.. siden dette har skjedd så fort går det nå rykter om at vi har truffet hverandre før mitt brudd - "fordi ingen kan gjøre sånt så fort". Dette er utrolig slitsomt og jeg føler jeg må forklare meg for alle og enhver jeg møter ettersom dette er blitt et samtaleemne i omkretsen. Alle tror nå jeg har vært utro.

Hva kan man gjøre med slike rykter? Eksen min vet jo ikke hva hun skal tro og er kjempelei seg og da blir jo jeg også det selvfølgelig.

Til info - vi er i slutten av 20årene og har begge vært gjennom seriøse forhold og samboerskap tidligere.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en prat med eksen din, og drit i ryktene. Er i nesten samme situasjon, jeg var/er kjempeforelska i årevis i en som hadde dame. Fant ut at han bodde hos henne kun fordi han stresset med å finne ny plass å bo, og da det endelig ble slutt hoppet vi på hverandre. Han hadde visst noen måneder hva jeg føler. Flere har kommentert "hvor er dama di?" o.l. det er litt stress, men folk skjønner vel at det er oss to etter hvert.

Sånt kan skje, og hvis det føles riktig må en jo bare la det skje :)

Gjest Gjest_blabla_*
Skrevet

Helt enig der - har snakket med eksen men huntror ikke helt på meg. Vet vel ikke hvem hun skal stole på.

Genrelt er rykter noe dritt som det er vanskelig å gjøre noe med. Man får vel bare forklare for de nærmeste og så drite i resten. Tenker det dsamme som deg at resten ser vel etterhvert at det stemmer for oss og glemmer forhåpentlig "snusket". Er kjedelig når ting fester seg - blr som pedofilimistenkte - uansett hvor uskyldig du er vil alle forbinde navnet ditt m pedofili..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...