Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ti års reunion med ungdomsskolen i morra... Tror jeg vet hva jeg skal ha på meg; Svart skjørt, svart topp... Skikkelig fantasifullt. Hva ville DU kledd deg i?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet
Skal på ti års reunion med ungdomsskolen i morra... Tror jeg vet hva jeg skal ha på meg; Svart skjørt, svart topp... Skikkelig fantasifullt. Hva ville DU kledd deg i?

Det var en tråd om dette i fjor, det er bare å søke.

Svaret mitt er: Det samme jeg ville hatt på meg hvis jeg skulle på en bursdagsfest det var invitert til. Dvs. litt pyntet "på byen" antrekk.

Skrevet

Siden vår reunion var på slutten av sommeren, hadde jeg på meg en turkis sommerkjole.

Ellers enig med Blondie65.

Skrevet

Jeg hadde skjørt til knærne, blondetopp inni en dressjakke og pumps.

Skrevet

Jeg var på 20!!!! års reunion med ungdomsskolen ifjor høst. Da hadde jeg på meg en ganske enkel sort, knelang kjole. Jeg synes å erindre at det stod noe om pent antrekk på innbydelsen. Det var veldig blandet hva de andre gikk i, men de fleste hadde da i det minste pyntet seg....

Skrevet

I vår innbydelse tod det faktisk "ut på byen"-antrekk. Men akkurat det kan være så mangt.. Noen går jo i jeans på byen, men da går det kanskje an å velge noe annet enn sneakers og en t-skjorte.

Hvis jeg hadde giddet å dra dit hadde jeg vel hatt på meg høye pumps, nye jeans, skjorte og kule smykker.

Skrevet

Da jeg var på 10 års reunion hadde jeg sort knelang kjole med 3/4 ermer, sort korsett over og sorte sko. Fikk komplimenter for slank og smal figur... (OK, det var jo dempet belysning og en del alkohol, men jaja. Fint for meg.)

På 15 års reunion hadde jeg en Diane von Fürstenberg-omslagskjole med en sort kjole inni og sorte sko. Fikk også komplimenter.

Det rareste var å se at jenter som har blitt boende i hjembyen min pyntet seg i omtrent det samme som de pyntet seg i i 9. klasse (rysjebluse og jeans), men jenter som har flyttet bort i en noen år var en god del mer "oppdatert".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...