Gjest brud 08 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg har kjøpt en kjole i ivory og min kjære skal vel ha farger som passer til den. Når det gjelder invitasjoner, dekorasjoner, bordkort o.l ønsker jeg hvit/sølv og lilla. Grunnlag for sølv er fordi lokalet har sølvtøy og sølvlysestaker. Gjør det noe om brudeparets tøy går i ivory/gull mens hovedfargene på resten er sølv og lilla?
Branna Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Det gjør ingenting, selv har jeg en kjole med vårblomster på, og vi har høsttema... Ingen som vil synes det er noe rart.
Gjest brud 08 Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Tusen takk! Mye å sette seg inn i og vanskelig å vite hva som er vanlig.
*Emma* Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Det er det du (dvs du og mannen) som bestemmer. Hvis du synes det gjør noe...så gjør det noe (for da kommer du til å irritere deg). Hvis du syns det ikke gjør noe - så gjør det ikke noe
Gjest Linn24 Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Jeg tror også det kommer til å bli litt vanskelig med farger. min kommende mann skal velge brudebukett, og da vil jo det også si blomster til kirke og lokale. så tror jeg kommer til å satse på noen safe farger. ivory, hvit, og litt (gull eller sølv)kanskje. tror nemlig ikke han kommer til å si noe som helst om farger i buketten, og bestiller sikkert i site liten. han gidder ikke stresse med noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå