Tamara Skrevet 2. april 2003 #1 Del Skrevet 2. april 2003 Morn! Jeg er ny.... KG har fått skryt på et par andre sider jeg har vært innom, så nå tenkte jeg å sjekke hva dette var for noe! Her ser det jo koselig ut. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 2. april 2003 #2 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen, Tamara! Hyggelig med et nytt "fjes". L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 2. april 2003 #3 Del Skrevet 2. april 2003 Hei, og velkommen hit. Er rimelig fersk jeg og, men synes det er trivelig her Håper du vil synes det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. april 2003 #4 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen, velkommen - koselig med nye brukere :D Håper du vil trives her ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. april 2003 #5 Del Skrevet 2. april 2003 Heisan og velkommen! Kul avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. april 2003 #6 Del Skrevet 2. april 2003 Jepp, du er på rett sted. Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 2. april 2003 #7 Del Skrevet 2. april 2003 Tuddeluuuuuu Tamara! Håper du vil trives på KG. Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamara Skrevet 2. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 2. april 2003 Takker!! Hei Nala!! Dette er DIN skyld, bare så du vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. april 2003 #9 Del Skrevet 2. april 2003 Hei hei og velkommen til deg... Morsom avatar... :D Håper du vil trives her... Men det gjør du sikkert..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 2. april 2003 #10 Del Skrevet 2. april 2003 Takker!! Hei Nala!! Dette er DIN skyld, bare så du vet det! He he, tar det som et kompliment, jeg Nå må jeg vel gjøre alt for at du skal trives da, så du ikke blir arg og bisk :blunke: Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 2. april 2003 #11 Del Skrevet 2. april 2003 Hei Tamera :D Velkommen skal du være hos oss,koslig med nye fjes. Stilig avtar du spritet opp hele Kg hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 2. april 2003 #12 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen til KG! Med den avataren der, vil det ikke ta lang tid før det vil råde en "KG er ikke det samme uten Tamara!"-stemning her inne. Kjekt å treffe deg. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamara Skrevet 2. april 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 2. april 2003 Jøss, så koselige dere er da! *rødmer* Ja, er ikke avataren min fiiiiin? Her vil jeg helt sikkert trives! Jeg leste nettop mitt eget innlegg en gang til, og fant ut at jeg hadde jo ikke akkurat sagt så veldig mye om meg selv, da... Altså: Jeg heter Tamara. Jeg er 29 år. Iallefall i noen få uker til. Jeg er alenemamma til verdens herligste Noah, som snart blir 2 år. Vi bor på Sørlandet, men skal flytte hjem til Trondheim i løpet av april/mai. Noah har verdens beste pappa. som har vært min beste venn i snart 13 år. Han skal også flytte til Trondheim. Forresten så heter avataren min Ponny-Per.. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. april 2003 #14 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen skal du være :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. april 2003 #15 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen! Håper at du får det fint her på KG.. eh.. hvordan er det mulig å unngå det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. april 2003 #16 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen Tamara! Håper Ponny-Per blir god venn med bananen min :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. april 2003 #17 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen Tamara Håper du vil kose deg her like mye som oss andre. Blir hyggelig å høre mer fra deg framover :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. april 2003 #18 Del Skrevet 2. april 2003 Velkommen! Ponny-Per er dritkul! :D Håper du vil trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. april 2003 #19 Del Skrevet 3. april 2003 Hei og velkommen Tamara. :D Han Ponny-Per er vel snill? Han spiser vel ikke frosken min??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 3. april 2003 #20 Del Skrevet 3. april 2003 Velkommen inn i varmen, Tamara :blunke: KG er et paradis på jord... ....de aksepterer til og med at vi menn får delta her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå