Gå til innhold

Grå dongribukser, hvor får jeg tak i det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på grå dongribukser. Har hatt lyst på det dritlenge, men finner ingen. Jo fant en, men jeg klarte omtrent ikke få den på meg fordi den var så ufattelig drainpipe at det ikke går ann å bli med drainpipe enn den var. Nemlig. Den kan godt være rett o.l men ejg vil gjerne ha en grå bukse og jeg klarer ikke finne. Hjelp meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har så lyst på grå dongribukser. Har hatt lyst på det dritlenge, men finner ingen. Jo fant en, men jeg klarte omtrent ikke få den på meg fordi den var så ufattelig drainpipe at det ikke går ann å bli med drainpipe enn den var. Nemlig. Den kan godt være rett o.l men ejg vil gjerne ha en grå bukse og jeg klarer ikke finne. Hjelp meg :(

Voice of Europe har grå dongeribukser.

Skrevet

Ok, da vil jeg sjekke der!

Andre forslag? Det kan helst være fornarina, lee osv, fordi det er sånne bukser jeg passer egentlig. Men finnes det andre (som voe) som kan passe meg er det bra!

Skrevet

Cubus! (er faktisk ikke noe kjærringbutikk lengre...hehe)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har fra Levi's (guttebukse, type baggy drainpipe), Diesel, og også en fra H&M Sqin, som er høyt oppe på favorittlista.

Skrevet
Cubus! (er faktisk ikke noe kjærringbutikk lengre...hehe)

Jeg har også lagt merke til dette, og det er en del fint der faktisk :Nikke:

Men på undertøy så har de veldig ofte bare bhén, og det er dumt. Så har de kanskje underdelen i bestemorutførelse og det er uaktuelt.

Jeg har fra Levi's (guttebukse, type baggy drainpipe), Diesel, og også en fra H&M Sqin, som er høyt oppe på favorittlista.

Ok, det er bare 2 butikker som jeg vet som selger sånne merker. dvs. millenium og JC. Jeg tør ikke gå inn på carlings for ejg ser ikke forskjell på jenteklærne og gutteklærne :sjenert:

Gjest Deception
Skrevet

Hva er så skummelt med gutteklær? Min Levi's-bukse er egentlig en guttemodell, og jeg kjøpte den i tre størrelser større enn min vanlige fordi jeg hadde lyst til at den skulle henge litt løst. Det står ikke akkurat "gutt" skrevet på den med store bokstaver. :)

Skrevet

Nei, men jeg tør ikke for jeg har ikke peiling på bukser :sjenert:

Drainpipes er ikke snille med rumpa mi heller..

Gjest beekeeper
Skrevet

For ikke så lenge siden så jeg grå lee-bukser i en carlingsbutikk! De var på tilbud, og så veldig fine ut.. Men jeg vet ikke om de har de i carlingsbutikk ved deg da, men jeg regner med det..

Skrevet

det er 2 stk her i byen. Men jeg må finne noen å gå med. Har bare vært på carlings en gang før. Men vil veldig gjerne ha grå dongribukser!

Skrevet

New York Shoe Repair har kule grå jeans. Selges bla på Company

Skrevet

Tror jeg skal se i en del butikker selv om det er ganske kjedelig å lete etter en ting som bukse fordi da kommer jeg hjem med nye par sko :fnise:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har fortsatt ikke funnet noen :(

Har vært på carlings, bikbok (fant en men det var dritstygg på), millenium, vila (fant der å men var var for kort og en større størrelse gjorde det posete) og andre standar butikker som jeg ikke husker nå. Det er så kjedelig for grå bukser er jo fint :)

Skrevet

Jeg kjøpte en kjempefin en på Cubus, men vet ikke om de har den enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...