Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, det er sikkert tusen spm om dette, men jeg må ha den inn med teskje. Jeg vil gjerne ha siden det er mange fine, men vet ikke hvordan jeg skla gå med dem. Altså, jeg har en del rette bukser, forde butikker nekter å selge bootcut. Når jeg har buksa over skoen (det lille det går ann), så ser det dumt ut for du ser skoens konturer under buksa (altså kanten på der skoen slutter), og kan jeg ha buksa oppi skoen? Men det ser jo å litt dumt ut. Kan dere hjelpe meg en metode for å se fin ut med bukser og ankel boots?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problemet, elsker ankelboots men har ikke klær som passer.. Det eneste som ser bra ut med ankelboots er tights eller skinny jeans/drainpipes. Eventuelt går det kanskje an å bruke de til skjørt/kjole og strømpebukser..

Skrevet

Godt mulig jeg er gammel og dum, men jeg forstår ikke helt problemet. Jeg er ikke så opptatt av å følge moten lenger, men velger det jeg synes er fint og siden jeg liker ankelboots har jeg sikkert minst ti par. Buksene skal jo være veldig trange nederst/bootsene veldig vide før buksen ikke kan gå utenpå uten at kanten på skoen synes. Det peneste, synes jeg, er at litt videre bukser når dit ned hvor hælen på skoen begynner og trangere dit hvor skoen begynner å utvide seg ned mot foten, altså omtrent til nedenfor ankelkulen.

Gjest Blondie65
Skrevet
Jeg har samme problemet, elsker ankelboots men har ikke klær som passer.. Det eneste som ser bra ut med ankelboots er tights eller skinny jeans/drainpipes. Eventuelt går det kanskje an å bruke de til skjørt/kjole og strømpebukser..

Det her blir smak og behag. Selv synes jeg skjørt der ankelen er kuttet tvers over av boot'sen ser "gammel tante" ut. Det mangler liksom bare hevet paraply og hatt.

Skal man ha skjørt må man ha høyere støvletter, mener jeg.

Skrevet
Det her blir smak og behag. Selv synes jeg skjørt der ankelen er kuttet tvers over av boot'sen ser "gammel tante" ut. Det mangler liksom bare hevet paraply og hatt.

Skal man ha skjørt må man ha høyere støvletter, mener jeg.

Enig! (Men det er kanskje fordi vi er i ferd med å bli gamle tanter? :ler: ). Ikke er det særlig flatterende heller i mine øyne.

Gjest Blondie65
Skrevet
Enig! (Men det er kanskje fordi vi er i ferd med å bli gamle tanter? :ler: ). Ikke er det særlig flatterende heller i mine øyne.

Jeg er i alle fall for gammel til å gå i klær som er stygge eller ikke passer sammen eller til min kropp bare fordi det er "in". Det har jeg i grunnen alltid vært "for gamel" til.

Skrevet

Jeg ser for meg tante sofie i blondies eksempel, men det kommer vel ann på hvilke klær da. altså ikke sånne ankelboots med snøring og tanteskjørt ;)

Gjest Blondie65
Skrevet
Jeg ser for meg tante sofie i blondies eksempel, men det kommer vel ann på hvilke klær da. altså ikke sånne ankelboots med snøring og tanteskjørt ;)

Snøring, foran, bak eller på siden, glidlås ditto. Poenget er at foten er kuttet av ved ankelen og så kommer et langt stykke og så et skjørt. Det ser stygt ut. Det er ikke snøringen som er poenget - det er mangel på stil.

Jeg kan gå med på at dersom strømpebuksen/tightsen er i samme farge som støvletten kan det gå, nettopp pga mangelen på "kutte av" effekt. Ellers ikke.

Hilsen "tante" Blondie

Skrevet

Jeg elsker støvletter og da lange sorte! Men jeg skal helt klart kjøpe meg et par sorte ankelboots også, men de kommer jeg nok bare til å bruke til kjoler og strømpebukse.

Skrevet

Det jeg synes er viktig med skinny jeans og ankelstøvletter er at buksa er lang nok. dvs den skal være lang nok til at den rynker seg litt nederst og da synes uansett ikke kanten på skoene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...