Gå til innhold

Tiara (diadem)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjolen jeg vurderer å kjøpe er med små perler strødd utover på "overdelen". Jeg prøvde også et slør med noen perler i. Lurer da på hva dere syntes om tiara. Bør den være med perler eller kan den være i "diamanter"? Trenger noen meninger her nå. Hun la noen tiaraer foran meg så jeg kunne prøve dem. Likte veldig godt den med diamanter. Hun sa den passet så perfekt til kjolen. Men nå sitter jeg her å tenker at den kanskje heller bør være i perler. Slik at det blir en helhet.?????? hmmmmm........

:forvirra:

Videoannonse
Annonse
Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

--

Endret av Gjesten
Skrevet
Du kunne jo ta slør med "diamanter"/krystaller strødd utover også da, så passer det sammen. Det hadde jeg, selv om jeg også trodde at jeg skulle ha perler på alt sammen først.

Det var lurt ;) Hadde du kjole med perler også?

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

--

Endret av Gjesten
Skrevet

På kjolen var det krystaller, paljetter og perlebroderier.

Så utrolig fin du var. :)

Skrevet

Synes absolutt du kan kombinere perler og "diamanter".

Mange smykker,både halskjeder og øredobber består jo av begge deler :)

Lykke til med valget

Skrevet

Jeg har kjøpt en tiare med både krystaller og perler :jepp: Er kjempefin. Jeg kjøpte den før jeg hadde kjøpt kjole. Så da kjøpte jeg en tiara med begge deler, for da passer den til det meste :jepp:

Skrevet
Jeg har kjøpt en tiare med både krystaller og perler :jepp: Er kjempefin. Jeg kjøpte den før jeg hadde kjøpt kjole. Så da kjøpte jeg en tiara med begge deler, for da passer den til det meste :jepp:

Smart ;)

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Så utrolig fin du var. :)

Tusen takk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...