Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Kjolen jeg vurderer å kjøpe er med små perler strødd utover på "overdelen". Jeg prøvde også et slør med noen perler i. Lurer da på hva dere syntes om tiara. Bør den være med perler eller kan den være i "diamanter"? Trenger noen meninger her nå. Hun la noen tiaraer foran meg så jeg kunne prøve dem. Likte veldig godt den med diamanter. Hun sa den passet så perfekt til kjolen. Men nå sitter jeg her å tenker at den kanskje heller bør være i perler. Slik at det blir en helhet.?????? hmmmmm........
Gjest Veronica Mars Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Du kunne jo ta slør med "diamanter"/krystaller strødd utover også da, så passer det sammen. Det hadde jeg, selv om jeg også trodde at jeg skulle ha perler på alt sammen først. Det var lurt Hadde du kjole med perler også?
Gjest Veronica Mars Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 På kjolen var det krystaller, paljetter og perlebroderier. Så utrolig fin du var.
Gjest *marie* Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Synes absolutt du kan kombinere perler og "diamanter". Mange smykker,både halskjeder og øredobber består jo av begge deler Lykke til med valget
øyenstikker Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Jeg har kjøpt en tiare med både krystaller og perler Er kjempefin. Jeg kjøpte den før jeg hadde kjøpt kjole. Så da kjøpte jeg en tiara med begge deler, for da passer den til det meste
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Jeg har kjøpt en tiare med både krystaller og perler Er kjempefin. Jeg kjøpte den før jeg hadde kjøpt kjole. Så da kjøpte jeg en tiara med begge deler, for da passer den til det meste Smart
Gjest Veronica Mars Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Så utrolig fin du var. Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå