Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hei, er en ung mann her. Ofte når jeg sitter på lesesaler må jeg gå på dass for å onanere. I dag kom en attraktiv kvinne og satt seg i nærheten av meg og jeg visste at om jeg ikke fikk lettet på trykket så kunne jeg aldri fått konsentrert meg. Hva er kvinners syn på dette?, ville dere reagert med avsky om dere fikk vite at en mann dere kjenner måtte gjøre dette?
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Oi faen, så klarte jeg å starte emnet i feil forum...(skulle ikke være singelforumet), sorry...
Gjest Pet Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg reagerer ikke med avsky på folk som onanerer, enten det er i sitt eget hjem eller på en offentlig do. Bare du ikke gjør det på lesesalen, så...
Gjest celine Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Bare du ikke gjør det på lesesalen, så... Signerer denne
Gjest StockDama Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Jeg vil virkelig ikke vite når andre skal onanere....
mamut75 Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Du MÅ jo ikke si til damer at du onanerer på do da..... Bare husk å vask etter deg der inne hvis du søler + vask hendene dine etter at du har vært der inne
Mann 42 Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Det er jo en privatsak, er det ikke det? Men hvis det er klissete på dosetet etter at du har letta på trykket, blir det en annen sak. Da jeg avtjente verneplikten, hadde dassene en umiskjennelig eim, fordi den lille båsen var det eneste stedet der man kunne være sikker på at man var alene. Over alt ellers var det 6-mannsrom og felles dusj og felles alt. Det syns jeg var litt ubehagelig. Man følte liksom at man måtte se seg litt ekstra for.
ehv61 Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Nei,fy faen.Håper jeg aldri blir vitne til sånt. Hva du gjør privat,driter jeg langt i.....
wondergirl Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Hvordan skulle jeg "få vite om dette", da, med mindre du forteller det selv? Jeg er jo aldri på herretoalettet, og hva som foregår der, vil jeg helst ikke vite noe om.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Jeg er kvinne, og jeg pleier også å onanere på offentlige toaletter. Gjerne på skolen Heldigvis har jeg lært meg å være heeelt stille når det går for meg Jeg finner ikke dette støtende i det hele tatt
Gjest Chrizzy Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Det er jo ikke støtende når man ikke vet det...
Gjest =tentacle= Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Hva er kvinners syn på dette?, ville dere reagert med avsky om dere fikk vite at en mann dere kjenner måtte gjøre dette? Har ikke noe imot at det gjøres, men jeg vil ikke vite om at en bestemt mann ble "inspirert" av akkurat meg. Det kan i noen tilfeller virke påtrengende og ekkelt, og i hvertfall for intimt.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 Gjør meg ingenting. Hva du gjør på do er en privatsak. Og hadde du sagt det til meg ettterpå så hadde jeg muligens blitt tent av det og
Gjest Chrizzy Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 Ja, i noen tilfeller ville det jo være kjempe smigrende at en mann gjorde det sånn med tanke på deg. Er litt redd for å skrive det, tenker på at noen kanskje misforstår og gjør noe dumt, slik at de blir sett på som et perverst freak. Altså, ikke gå på toalettet og gjør det og så visk det i øret på en fremmed jente/dame, det tror jeg ikke er så lurt nei. Mannen min fortalte meg etter vi hadde truffet hverandre at han gjorde det og tenkte på meg etter han hadde sett meg på cafe, det var såklart smigrende.
Gjest TS. Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 Hehe, nei ville nok aldri sagt det til en dame, det er jo litt respektløst. Men lurte egentlig bare på hva damer mente om saken. Hvis jeg hadde visst at en gutt hadde onanert på et dass så ville jeg gått på et annet dass. Men om jeg hadde visst at en jente gjorde det så hadde det vært litt kult.
Gjest koosejenta Skrevet 14. september 2007 #16 Skrevet 14. september 2007 jeg hadde blitt tennt av det hvis jeg visste at du hadde gått på do for å onanere...hadde jeg vært på et do ved siden av og hørt at du onanerte hadde jeg sittet ekstra lenge for å høre og kanskje sniktittet;)
sEnsAtion Skrevet 17. september 2007 #17 Skrevet 17. september 2007 Hehe. Det du føler er ganske normalt, men du kan jobbe litt med selvdisiplinen din slik at du ikke må avbryte det du driver med. Husk også at mer du onanerer, mer hormoner produserer du, mer lyst får du. Som andre skriver vet ikke disse jentene noe utenom du forteller det, men det var kanskje tanker du var ute etter? Det får i så fall kvinnene her inne stå for.
Gjest skeptisk Skrevet 18. september 2007 #18 Skrevet 18. september 2007 Hei, er en ung mann her. Ofte når jeg sitter på lesesaler må jeg gå på dass for å onanere. I dag kom en attraktiv kvinne og satt seg i nærheten av meg og jeg visste at om jeg ikke fikk lettet på trykket så kunne jeg aldri fått konsentrert meg. Hva er kvinners syn på dette?, ville dere reagert med avsky om dere fikk vite at en mann dere kjenner måtte gjøre dette? Æsj, æsj og æsj! Før jeg leste innlegget ditt og bare overskriften tenkte jeg blotter. Men takk og lov at det ikke var tilfelle Men nei, synes ikke noe om det..
Altena Skrevet 18. september 2007 #19 Skrevet 18. september 2007 Hva i all verdens dager er det som er så forferdelig med det da? Er det virkelig et eneste menneske her inne som med hånden på hjertet kan si at de ALDRI har onanert eller at de ALDRI har blitt tent av en person de har truffet tilfeldig på gaten/lesesalen/jobben etc? For å si det sånn: så lenge du ikke sitter på lesesalen med hendene begravd i buksen kan jeg ikke skjønne at det skal være noe problem. Dersom du ikke forteller damene hva du faktisk gjør er det jo ingenting som tilsier at de skal finne det ut. Dersom en fyr hadde faktisk innrømt at han har sittet og hatt seg mens han fantaserte om meg hadde jeg bare trukket på skuldrene. Jeg finner overhodet ikke slikt ekkelt eller unaturlig i det hele tatt, heller smigrende enn noe annet.....at folk finner en attraktiv er vel ikke så grusomt? Og som flere andre har sagt: hadde jeg hørt/bevitnet en mann som har seg hadde det faktisk tent meg så til de grader.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 18. september 2007 #20 Skrevet 18. september 2007 Hei, er en ung mann her. Ofte når jeg sitter på lesesaler må jeg gå på dass for å onanere. I dag kom en attraktiv kvinne og satt seg i nærheten av meg og jeg visste at om jeg ikke fikk lettet på trykket så kunne jeg aldri fått konsentrert meg. Hva er kvinners syn på dette?, ville dere reagert med avsky om dere fikk vite at en mann dere kjenner måtte gjøre dette? Jeg ville ikke ha likt å høre at en fortalte om dette høyt, nei. Noe så poengløst!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå