Gjest StoreSky Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 frokost: en posjon fiberrik havregrøt (litt sukker/smør/kanel), et eple, grønn te. flere kopper grønn te m/honning, eple lunsj: en posjon med middagsrester (salat, fullkornris/tunfiks/purreløk/grønnsaker) 2 fiskekaker te te te... middag: 3 (!!) posjoner hjemmelaget spicy lapskaus m/kylling, vann så sov jeg...og våknet og spiste 2 posjoner av middagen... 50 minutter gåtur kveld: et eple, grænn te ** Mye mat, lite mat? feil mat??? Føler meg mindre oppblåst, men det er alt...Burde gå ned noen kilo (er ikke FET, men overvektig). Forøvrig jobber jeg som styrer i barnehage, altså kontor, men beveger meg endel for det. Prøver å spise noe hver 3-4 time, men ikke lett å huske. Hva reduserer forresten de derre stress hormonene i kroppen? (kortisoler eller noe i den duren)
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 trening er bra mot stress. men maten ja... synes det virka bra helt til middagen jeg. vet ikke helt hva den retten går ut på, men 3 porsjoner høres litt for mye ut. 2 porsj holder i massevis. og kveldsen ble vel også litt heftig. 1 pors hadde vært greit. tror jeg. du kan prøve å spise noe mellom lunsj og middag, sånn at du ikke er dødssulten. 1-2 knekkebrød, eller en yoghurt f.eks. 50 min gåtur er bra!
Gjest Gjest -store sky Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 takk! lapskaus: gønnsaker diverse, hvitløk, oregano, rosmarin, vann, litt melk, litt matfløte, halv pose med potetmospulver. Kylling fra boks (lite fett, mye proteiner) Har tatt med nøtter/frø blanding idag til mellom lunsj/middag. Gåtur blir det nok ikke hver dag, men prøver å øke aktivitetsnivået hver dag. (gå av tidligere av bussen, rydde litt ekstra på jobb, ta bussen mindre sånn generelt, etc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå