Gjest Mzfire Skrevet 3. april 2003 #21 Del Skrevet 3. april 2003 Da vet vi begge åssen den andre har det, og det er triste greier ikke sant? Men kan jeg spørre deg om du trener Virgo ? Hadde jeg trent hver dag tror jeg at jeg hadde klart å godta kroppen min bedre. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. april 2003 #22 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg burde nok blitt flinkere til å trene ja. :-? .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. april 2003 #23 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg trener ikke Virgo, men gjett om jeg kommer til å begynne. Tror du at du kommer til å ta silikon da? Jeg har tenkt veldig på det og jeg kommer nok til å ta det når jeg får råd. Jeg har ingenting nesten.. Passer ikke til resten av kroppen min.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 3. april 2003 #24 Del Skrevet 3. april 2003 1) Har du et avslappet forhold til din egen kropp eller er det deler som som du er plagsomt missfornøyd med? Er fornøyd. 2) Vil du foretrekke å bade/sole deg naken eller med badedrakt etc. hvis du var 100% sikker på å ikke bli oppdaget? Naken. 3) Pleier du å dusje med eller uten badedrakt når du er i en felles dusj med flere av samme kjønn? Uten. 4) Ville det være noen av dine venner (blandet med begge kjønn) som du ville sole/bade/gå i sauna naken sammen med? Ja, mine venninner. Ikke mine kamerater. Har ikke lyst til å vise meg frem på den måten overfor menn jeg vet er hetrofile og som liker å se på en flott kvinnekropp; selv om kroppen min kanskje ikke er helt etter deres smak. Jeg er dog kvinne! Kroppen min deles kun intimt med min kjæreste. Soling, bading og sauna blir intimt nok for meg til å beholde klærne på. 5) Ville du gjøre det sammen med fremmede som du var helt sikker på å aldri treffe igjen? Ja, med kvinner. Neppe sammen med menn; av samme grunn som i svar 4). 6) Hva ville du gjøre hvis du var på "team-buildings" tur med 9 kollegaer av samme kjønn som deg og en av motsatt kjønn og alle de andre ville bade nakne i deres eget svømmebasseng for deretter å sitte inne i "felles bastu"? Dette er ikke team-building for meg. Jeg hadde beholdt bikinien på, eller droppet badingen. 7) Og hva hvis du var den ene i punktet over? Samme svar som på 6) Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. april 2003 #25 Del Skrevet 3. april 2003 har svart deg i pm Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 3. april 2003 #26 Del Skrevet 3. april 2003 1) Har du et avslappet forhold til din egen kropp eller er det deler som som du er plagsomt missfornøyd med? Har ikke et avslappet forhold til kroppen, er misfornøyd, men vet ikke riktig med hva.... Er meget slank og stram, men føler meg utilpass. 2) Vil du foretrekke å bade/sole deg naken eller med badedrakt etc. hvis du var 100% sikker på å ikke bli oppdaget? Naken 3) Pleier du å dusje med eller uten badedrakt når du er i en felles dusj med flere av samme kjønn? Uten, for jeg synes det vekker mer oppsikt å ikke kle helt av seg. 4) Ville det være noen av dine venner (blandet med begge kjønn) som du ville sole/bade/gå i sauna naken sammen med? Nei 5) Ville du gjøre det sammen med fremmede som du var helt sikker på å aldri treffe igjen? Nei 6) Hva ville du gjøre hvis du var på "team-buildings" tur med 9 kollegaer av samme kjønn som deg og en av motsatt kjønn og alle de andre ville bade nakne i deres eget svømmebasseng for deretter å sitte inne i "felles bastu"? Hatt på badedrakt. 7) Og hva hvis du var den ene i punktet over? Det samme som nr.6 L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 4. april 2003 #27 Del Skrevet 4. april 2003 *slettet av meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gabriel Skrevet 5. april 2003 #28 Del Skrevet 5. april 2003 1) Har du et avslappet forhold til din egen kropp eller er det deler som som du er plagsomt missfornøyd med? Jeg har et avslappet forhold til kroppen min men er ikke helt fornøyd. Jeg skulle gjerne hatt litt mindre mage selv om jeg ikke kan defineres som overvektig i følge vanlige definisjoner. Jeg har litt eksem her og der som jeg gjerne skulle sluppet. Men alt i alt har jeg vel en ganske bra kropp. 2) Vil du foretrekke å bade/sole deg naken eller med badedrakt etc. hvis du var 100% sikker på å ikke bli oppdaget? Naken 3) Pleier du å dusje med eller uten badedrakt når du er i en felles dusj med flere av samme kjønn? Uten badedrakt. Jeg synes det er merkelig med disse som har på seg badedrakt i dusjen både før og etter de bader. Jeg har inntrykk av at det først og fremst er ikke-vestlige som gjør det. 4) Ville det være noen av dine venner (blandet med begge kjønn) som du ville sole/bade/gå i sauna naken sammen med? Jeg ville kunne gjøre det med alle men det er ikke alle mine venner som ville gjøre det med meg. 5) Ville du gjøre det sammen med fremmede som du var helt sikker på å aldri treffe igjen? Ja. Nå betyr det ikke så mye for meg hvilket kjønn folk har. Det betyr mere hva slags holdninger de viser. For eksempel vil jeg ikke trives hvis det var noen som forsøkte å "vise seg frem" eller som var veldig opptatt av å kikke på andre. Jeg ville heller ikke like å bli sjekket opp uansett om det var damer eller menn som forsøkte seg. Når jeg er på et nakensted så ønsker jeg å være naken, jeg ønsker også å være sammen med andre og oppleve noe sammen med andre uten at det blir for mye oppmerksomhet på hverandre. D.v.s. mere som en kino eller konsert og ikke som et diskotek. 6) Hva ville du gjøre hvis du var på "team-buildings" tur med 9 kollegaer av samme kjønn som deg og en av motsatt kjønn og alle de andre ville bade nakne i deres eget svømmebasseng for deretter å sitte inne i "felles bastu"? Hvis dette var en del av opplegget så håper jeg at jeg hadde protestert heftig. Hvis det var et privat initiativ på slutten av dagen så ville det vært greit for min del. Men jeg hadde vært veldig opptatt av om alle andre synes det virkelig var greit og at de ikke følte seg presset. Jeg ville dermed følt meg mye tryggere hvis det var kollegaer jeg hadde kjent en stund. Hvis "hunkjønnet" var en ung, nyansatt, usikker jente så tror jeg at jeg hadde gjort det jeg kunne for å forhindre det. Hvis noen ville møte opp med badetøy og noen uten så synes det hadde blitt litt rart. Spesielt hvis bare et mindretall var nakne mens resten satt i badetøy. Da hadde jeg ønsket at de med badetøy ikke var der. 7) Og hva hvis du var den ene i punktet over? Da ville jeg sjekket med kjæresten min om hun synes det var greit. Hvis jeg ikke viste hva hun mente så hadde jeg holdt meg utenfor. Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 5. april 2003 #29 Del Skrevet 5. april 2003 1) Har du et avslappet forhold til din egen kropp eller er det deler som som du er plagsomt missfornøyd med? Er stort sett fornøyd og avslappet 2) Vil du foretrekke å bade/sole deg naken eller med badedrakt etc. hvis du var 100% sikker på å ikke bli oppdaget? Bikini 3) Pleier du å dusje med eller uten badedrakt når du er i en felles dusj med flere av samme kjønn? Naken 4) Ville det være noen av dine venner (blandet med begge kjønn) som du ville sole/bade/gå i sauna naken sammen med? Ja... 5) Ville du gjøre det sammen med fremmede som du var helt sikker på å aldri treffe igjen? Nei 6) Hva ville du gjøre hvis du var på "team-buildings" tur med 9 kollegaer av samme kjønn som deg og en av motsatt kjønn og alle de andre ville bade nakne i deres eget svømmebasseng for deretter å sitte inne i "felles bastu"? Tror ikke det ville gjort underverker for samholdet på jobben, hvis 10 stykker hadde sett hverandre neken, så tror nok jeg beholder bikinien på! 7) Og hva hvis du var den ene i punktet over? Se 6) Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2003 #30 Del Skrevet 14. september 2003 1) Har du et avslappet forhold til din egen kropp eller er det deler som som du er plagsomt missfornøyd med? For små pupper og for mye hår. 2) Vil du foretrekke å bade/sole deg naken eller med badedrakt etc. hvis du var 100% sikker på å ikke bli oppdaget? Naken 3) Pleier du å dusje med eller uten badedrakt når du er i en felles dusj med flere av samme kjønn? Naken 4) Ville det være noen av dine venner (blandet med begge kjønn) som du ville sole/bade/gå i sauna naken sammen med? Vet ikke. Har aldri snakket med de om det. De vet at jeg har vært på naturiststeder i utlandet men ingen har kommentert det, heller ikke på noen positiv måte. Kankje en homofil kamerat... 5) Ville du gjøre det sammen med fremmede som du var helt sikker på å aldri treffe igjen? Ja. Det har jeg gjort flere ganger og det kommer jeg nok til å gjøre igjen. 6) Hva ville du gjøre hvis du var på "team-buildings" tur med 9 kollegaer av samme kjønn som deg og en av motsatt kjønn og alle de andre ville bade nakne i deres eget svømmebasseng for deretter å sitte inne i "felles bastu"? Ville trolig droppe å være med. 7) Og hva hvis du var den ene i punktet over? Uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå