Amalie_85 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Vel, jeg vet ikke helt om jeg hadde hengt det opp i stua mi Prosjektør Og jeg syns ikke eksempelbilde med sola og jorda ikke gjorde det noe bedre. Men kanskje det er bare jeg som ser sånne rare ting
Grønt blad Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Vel, jeg vet ikke helt om jeg hadde hengt det opp i stua mi Prosjektør Og jeg syns ikke eksempelbilde med sola og jorda ikke gjorde det noe bedre. Men kanskje det er bare jeg som ser sånne rare ting
skrue Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Spesiell utforming ja, men er jo ment for kontorer, ikke hjemmebruk. Ett annet litt mer realistisk bilde http://www.wedgwood-group.com/3m_dms810_wa...e_projector.htm Den er jo perfekt om det ikke er mulig å plassere prosjektøren på normal måte.
Gjest kkleppej Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg synes nå prosjektøren kan få plassere seg hvor han eller hun vil jeg, derimot kan plasseringen og valg av prosjektor være vanskelig:-)
Mann 42 Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 (endret) Kjempeflott!! Hvor får man tak i en sånn? Og hvor mye koster den? Digg at den kan festes på samme veggen som man skal projisere på, og at det er med USB tilkobling. Ja, AMalie, det er bare deg. Vi andre tenker ikke over at den ser ut som en kjempekuk i det hele tatt... Endret 13. september 2007 av Mann 42
LilleKylling Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Jeg for min del lurte mest på hvordan du har klart å havne på en japansk side......
Amalie_85 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2007 Jeg for min del lurte mest på hvordan du har klart å havne på en japansk side...... Jeg bor sammen med en it-nisse Så alltid mye morsomt som dukker opp derfra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå