monja Skrevet 7. september 2003 #581 Del Skrevet 7. september 2003 Så deilig å ha huset for seg selv på en sådan morgen da :D Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde det også, men her må jeg nærmest hoppe over vaskemaskina for å komme fra stua til kjøkkenet og hele huste flyter av fliser, lim, panel, spiker...........osv Mannen har sagt at det skal bli ferdig til onsdag, for da skal han på jakt, så jeg krysser fingrene for det. Skulle bare innom for å si hei og takke for koselig hilsen jeg. Håper du får en fin dag hjemme og at barna koser seg med sambo og besteforeldre på skogtur :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. september 2003 Forfatter #582 Del Skrevet 7. september 2003 Skal ta med meg barna å kjøre å besøke mamma og pappa etterpå.. Vet ikke hvor lenge de har tenkt å være i skogen jeg.. Koser seg sikkert Kanskje sambo tar i et tak med husarbeidet her, mens vi er borte ?? Det er jo lov å håpe.. Det flyter over her også Monja.. Går knapt an å bevege seg .. (spes på gangen..) Kjelleren er fuktig så vi har masse på gangen vi ikke vet hvor vi skal gjøre av.. Møbler, klær, leker og ting og tang.. PÅ kjøkken gulvet ligger senga til babyene, og venter nye strøk.. Men det blir jo aldri gjort.. Får vel kaste hele greia.. Er så lei av den :x Å jeg får jo ikke jeg gjort så særlig mye med den.. Det er jeg som har malt ferdig den ene sida, og det var skikkelig ubehagelig for den store magen og rygg å ligge på kne slik.. Sambo skal jammen få ta i et tak før han inntar jakt posisjonen ja.. Har en sånn en jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. september 2003 #583 Del Skrevet 7. september 2003 Here comes the sun, little darlig... Skal skinne for deg utover høsten jeg! Synes samboeren din er topp idag! Håper han fortsetter utover dagen, med husarbeid og gode greier! Hold deg her inne i Kardemommeby (H-N), så slipper du å bli irritert... Hvem var det som kaldte det Kardemommeby?? Var det Hilde? eller Maya? Here comes the sun, dudnduru... MoA! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. september 2003 Forfatter #584 Del Skrevet 8. september 2003 Ny uke - nye muligheter.. Nåja.. Starter uken med å ligge helt til halv tolv.. :o :o Det er mange år siden sist... Ikke no særlig form, og det var godt å bare ligge å dra seg litt - for engangs skyld.. Sambo stod opp med barna idag pga at han hadde en avtale klokken ni.. Å det var deilig.. Har spist dårlig de siste to dagene.. Kun et måltid pr dag.. Det er ikke det at jeg ikke er sulten, men jeg bare orker ikke å lage istand noe.. Er kvalm, svimmel og uvel i magen.. Barna har det bra.. Det sparkes hele tida.. Må vel begynne å bli trangt der inne nå ?? Gleder meg til UL på torsdag.. Skal bli så godt å se dem igjen.. Sambo hadde ikke løftet en finger på hjemmebane i går nei Lillen.. Kardemomme by er en koselig liten by.. Skulle ønske alle fikk det like koselig i dagbøkene sine.. Syns forøvrig det går altfor langt når man må slette boken sin, pga at andre ikke kan la folk få ha bøkene sine i fred.. :evil: Leste ut første bok av Isfolket i går.. Tror jammen jeg er trollbundet.. Sambo har fått besjed om å kommer hjem med bok nr to.. I DAG .... Å ikveld er det Ungkaren igjen.. Blir spennende å se... Syns det er evigheter siden forrige mandag Liker Max jeg.. Selv om han virker litt.....hm... finner ikke ordet jeg leter etter.... "Vil du ha denne blomsten ??" Nåja.. Jeg blir forresten helt satt ut når jeg går forbi speil og butikk vinduer ol, og ser meg selv i profil.. HERREGUD for en mage !!!!! :o :o Ser jo ut som jeg skal føde hvert øyeblikk.. Sitter her med farge i håret (Blonde fra Decore) og jeg synes jammen det ser grønt ut.. :o :o Lillen sier (på msn) at det kan gjøre det før virketiden er over så jeg holder ut ... Hm.. Det ser veldig mørkt ut altså.. Mørkt grønt... *Jinx går på badet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. september 2003 #585 Del Skrevet 10. september 2003 God morgen Jinx! Så deilig det høres ut å få ligge utpå litt da. Ta vare på deg selv nå vet du vennen. :D Så til 10 000 kroners spørsmålet: Ble håret grønt??? :o *monja venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. september 2003 #586 Del Skrevet 10. september 2003 Da blir denne hilsen skrevet i grønt - for sikkerthets skyld... Hvordan gikk det? Du vil være blånd du...? Ser at du er litt frustrert over andre som er frekke mot andre... Been there - done that... Gidder ikke å innvolvere meg med de debattantene lenger... :klø: De er bare slik - håper at de er mer omgjengelige i virkeligheten enn her... Av og til sprekker jeg også - uavhengig om jeg er gravid eller ikke... Vi bare hever oss over det... For vi vet at vi er bedre... SÅ DET SÅ... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. september 2003 Forfatter #587 Del Skrevet 10. september 2003 Ultralyd igjen imorgen.. Å jeg gleder meg sånn.. Må dra alene.. Det skal bli herlig å se dem igjen.. Syns de vokser mye på fjorten dager jeg.. Det kjennes nå at jeg er i mitt siste trimester.. Det er veldig likt det første.. Veeeeeeeldig sliten, trøtt, kvalm osv.. Sikker på at jeg kunne ha sovet hele tida.. Plages skikkelig med halsbrann.. Bare etter å ha drukket et glass brus, kjenner jeg det.. Bekkenløsninga er den samme.. Klarer fortsatt å gå, men det går veldig seint.. Museskritt.. Så til 10 000 kroners spørsmålet ditt Monja Håret har et fint skjær ja, på enkelte steder.. Eller litt sånn grønt/blått/grått... Er ikke det litt moderne eller ?? Eh ... Trives best med blondt hår ja Maya.. Selv om jeg blir mørkere og mørkere for hvert svangerskap.. Nei, orker ikke å debattere med enkelte av dem jeg heller.. Orker ikke å kommentere engang.. Unødvendig.. De har jo allerede gjort seg opp en mening.. Koselig å se at du er tilbake vennen Ble foressten litt skuffet over ungkaren.. Går ikke bra det programmet altså.. Nordmenn er jo så dårlig til å åpne seg.. De bruker så laaaaaaang tid, på å komme ut av skallet.. I den amerikanske utgaven var det jo skikkelige intriger, og tårer allerede i andre episode.. .. Litt skuffet - men håper det bedrer seg... Koste meg glugg ihjel med nye episoder av FRIENDS i går.. Endelig.. Bare så synd de sender den driten timen før :x Men nå skal jeg konse om Lillen på MSN... 27+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. september 2003 Forfatter #588 Del Skrevet 10. september 2003 UKE 28: Babyene har nå blitt ca 35cm og veier ca en kilo. Kroppen er nå større enn hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. september 2003 #589 Del Skrevet 10. september 2003 Bare innom for å skjekke at du har det bra. Har bestilt tur til Rhodos i mai jeg ! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 11. september 2003 #590 Del Skrevet 11. september 2003 Lykke til på ultralyden i dag. Kos deg :D Håper du får en fin dag! Klemmer fra ny dag (9+4) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joli Skrevet 11. september 2003 #591 Del Skrevet 11. september 2003 :D Lykke til på ultralyden idag! Kos deg med dine 2 gutter! :D Klem Joli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. september 2003 #592 Del Skrevet 11. september 2003 Liker ikke å høre at du har så mange plager- * gå bort alle plagene til Jinx*!! :fy: Det høres strevsomt ut!! - men så leser jeg mellom linjene at du koser deg med de små i magen og gleder deg over dem også, det er bra, at ikke plagene overskygger gleden!! Ja, ikke sant det er digg med nye episoder med friends, men den serien før er jo så dårlig- nei, få tilbake Amy eller Ally for den saks skyld, dette holder ikke for oss tv- slaver....!! Håper det har vært en fin dag for deg i dag, og at det bare var posivit på ul!! :rosasmil: Klem fra Kipa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. september 2003 Forfatter #593 Del Skrevet 11. september 2003 Har vært på Ultralyd idag og sett på de nydelige guttene mine Fikk flere fine bilder av ansiktene deres.. Denne jeg har som avatar er TV1 (høyre), som ligger med den ene hånda over hodet.. Det gjorde forsåvidt TV2 også.. TV1 lå med hodet ned, og TV2 med hodet oppe.. Nå har veksten begynt å avtatt.. Å det var jo ventet.. De har hatt samme vekt som enlinger frem til nå.. TV1 's vekt er 10% lavere enn enlinger, mens TV2's vekt er 13% lavere... Det er ikke så mye altså, og det var magemålet som utgjorde denne prosenten.. Men de vil nok trolig fortsette å ligge litt under.. Får bare håpe det ikke blir for mye.. Deres mål er like.. Å det er bra til eneggede å være, for de deler jo på næringsstoffene.. Innvendig UL (som jeg alltid gruer meg til) var et herk, for legen hadde med seg en student.. Å det gjorde alt enda mer pinlig.. Fikk rekvisjon til fysio for bekkenet.. Har jo ikke villet hatt det da det ikke hjalp meg noe tidligere, men skal prøve en annen fysio som legen anbefalte.. Legen mente også at jeg burde prøve svømming for bekkenløsninga.. Mens vi satt å ventet på å komme inn på UL, var det mange som reiste hjem fra barsel med barna sine.. Da kjente jeg plutselig at jeg gruet meg litt.. :o Det kiler nok imagen når man reiser hjem med ett barn, men med to ?? :o :o Tenkte på at sambo må få vasket og ryddet i huset til jeg kommer hjem, for det vil jeg ikke makte eller ha tid til.. Lurte på hvordan vi skulle få med oss barna hjem ? Om sambo skulle hente meg alene, eller om jentene skulle være med ? Hva skal jeg ha på meg ?? Tjihi... Jordmor skal også ha meg med på "omvisning" på fødestua for tvillingfødsler.. Fordi jeg sa at jeg nektet å betale tusen kroner til tvillingforeldreforeningen for å få opplysninger (som burde vært gratis) (De holder slike kurs til ventende tvillingforeldre) Akkurat som om vi som får to barn ikke har nok å bruke penger på.. Dessuten så har jeg jo født før, så jeg vet hva jeg går til.. Nåja.. Takk for hilsener og klemmer Hilde, ny dag, Joli og Kipa :kysse: Var skikkelig morsomt med FRIENDS i går ja.. Å i kveld kommer nye episoder med Alle elsker Raymond også.. Jinxen skal virkelig kose seg forran tv denne høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. september 2003 #594 Del Skrevet 11. september 2003 Så fin avatar du har ordna deg. Han er jo nydelig jo :D Sikkert spennende å følge med gutta boys på UL så ofte. *gleder meg mer og mer til å høre hvordan det går med krabatene dine jeg* Blir sikkert en stooor overgang for samboeren din å skulle gjøre masse husarbeid fordi du har hendene fulle med de nyfødte. Skjønner godt at du er spent på hvordan det blir å komme hjem med de to små jeg. Men du har nå litt trening med enlinger da, så du er jo ikke helt grønn heller :D Jeg kommer nok innom igjen fortere enn du aner. Kos deg med TV'en du (TV-slave ) så lenge. Masse flott på den i høst. Klem :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. september 2003 #595 Del Skrevet 12. september 2003 Glupen og Lillebror bor gård i gård... Det er svaret du får når du synger i boka mi... Moa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. september 2003 #596 Del Skrevet 12. september 2003 elsker avateren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. september 2003 #597 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg også er så fornøyd med at det endelig kom nye episoder med Friends... Dessverre er jeg også enig i at serien før er elendig... Men jeg liker ikke Ally lenger heller... Amy elsker jeg... Dette er så ulidelig tregt at jeg gidder snart ikke skrive noe verken i min eller andres dagbøker...Langt mindre slette doble innlegg... :x Ønsker deg en strålende helg. Herlig avetar du har... Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 12. september 2003 #598 Del Skrevet 12. september 2003 Oppdaget plutselig at det var leeeeenge siden jeg hadde skrevet noe i dagboken din :oops: Har fulgt med men.... Litt sløv kanskje... :oops: Så morsomt å lese om dine to søte små gutter :D Skjønner godt at du begynner å bli sliten og trøtt som bærer to stykker. Vet bare hvordan jeg er jeg.... :-? Kos deg videre da. Klem fra Wit 32+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 12. september 2003 Forfatter #599 Del Skrevet 12. september 2003 Har en forferdelig dårlig dag.. Startet i firetida i morrest, med kynnere hvert tiende minutt.. Gikk å satt meg i dusjen i syv tida, og tømte varmvannstanken.. Lengter etter badekar, og ubegrenset med varmvann.. La meg med varmeputa på magen, og fikk endelig sove et par timer.. Men måtte stå opp da sambo dro på jobb.. Magen helt rød og varm etter varmeputa.. Kynnerne har avtatt litt nå.. Kommer bare sånn av og til.. Men det gjør så vondt.. Herregud som jeg gruer meg til fødselen.. Ikke før man kjenner igjen denne smerten man husker... Har holdt en vannrett stillling frem til nå.. Endelig fått i meg litt knekkebrød.. Får bare håpe jeg klarer å holde på det.. Er så kvalm... Å enda er det hele tre timer – minst til sambo er hjemme.. Jeg er i et forferdelig dårlig humør.. Vil bare sove.. Håper å komme sterkerer tilbake... Takk for klemmer og hilsener jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. september 2003 #600 Del Skrevet 12. september 2003 God bedring, kjære deg. :trøste: Håper ting blir bedre så fort som bare det. *Blåse på magen til Jinx!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå