lillen Skrevet 2. september 2003 #561 Del Skrevet 2. september 2003 Sånn føler jeg meg nå... Fikk ikke snakke med deg idag! Vi skulle jo det!! God bedring, venninna! Håper det ikke utvikler seg til bihulebetennelse... :-? Tomorrow night? Yes? Jess!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. september 2003 #562 Del Skrevet 3. september 2003 Ja dette er nok et verk fra en kvisete,overvektig, nerdete tenåring... (se linken... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=74657) Virus som smitter ved dataen... Håper formen din er raskt oppadgående... :kysse: Nydelig mage du har da... Kan tenke meg at det er tungt ja... :o Onsdagsklem med god bedring effekt fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 3. september 2003 Forfatter #563 Del Skrevet 3. september 2003 Formen er den samme som i går.. Verken bedre eller dårligere.. Har bare hatt merkelige ondter i magen, når jeg er på do å tisser.. Var en tur å så etter mammaklær i dag også på H&M, men magen min får ikke plass i buksene.. :cry: Kan bare ha slike bomullsbukser med strekk i midja - og det er kjedelig.. Å de finnes jo bare i svart.. Var på det kjøpesenteret en time bare, og iløpet av den timen så måtte jeg på do å tisse tre ganger.. :cry: Begynner å bli slitsomt ja.. Når jeg får kynnere når jeg er tissantrengt klarer jeg knapt å gå.. Fyttikatta det er vondt.. Å enda tre måneder igjen ??? (eller ti uker da) Babyene veier nå rundt 950 gram og er 34 cm lang. Får hele tida kommentarer om magen min.. Folk får jo sjokk når de får høre at jeg har termin i desember.. Så jeg får vel bare nyte all oppmerksomhet magen min får resten av tida.. For etterpå kommer jeg vel til å gjøre hva som helst for å skjule den.. Gurimalla, det kommer til å bli vanskelig å bli kvitt den tenker jeg.. Huff.. Den tid – den sorg.. (jeg har sikkert andre ting å tenke på enn magen min da - forhåpentligvis.. Tjihi.. ) Bare tre uker igjen nå, så vipper jeg over trevde tallet, og da kan jeg puste lettet ut i følge jordmor.. For da er de ti mest kritiske ukene tilbakelagt.. Handlet flere gaver til adventskalenderen har jeg også (18stk), så nå har jeg ”bare” 30 igjen.. Må kjøpe noen litt nærmere jul også.. Litt juleting, og nisse sjokolader.. De setter stor pris på små pynte gjenstander.. Også juletrepynt.. Gruer meg til tvillingene også vil ha adventskalender.. Blir 96 pakker å pakke inn da.. :o (mamma som syr slike flotte kalendere til dem) Ellers er jeg igjen angrepet av svangerskaps hormonet CRAZY... I tidligere svangerskap har jeg ikke klart å utstå enkelte mennesker.. (alt fra kassedamen på Rema til en arb kollega...) Å jeg kjenner flere som har det slik.. Men det går heldigvis over da.. Nå har jeg fått litt omvendte følelser for en mann.. Å ingen hvem som helst.. Syns bare plutselig at Odd Reitan (Rema) er veldig tiltrekkende.. Tjihi.. :oops: Skal jeg håpe på at det går over i desember, eller er han egentlig en veldig flott mann ?? Helt på knærne jeg ihvertfall ... Håper på prat idag ja Lillen Takk for klem Maya.. Føler meg straks så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 3. september 2003 Forfatter #564 Del Skrevet 3. september 2003 Whøtt the høkk is tiss ?? Jinx forvirret Finner dessuten ikke bilder av Odd Reitan på nett.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. september 2003 #565 Del Skrevet 3. september 2003 Syns bare plutselig at Odd Reitan (Rema) er veldig tiltrekkende.. Tjihi.. :oops: :o :o :o :o :o Nå er iallefall Monja forvirret Vi samler på Ramona serien i Hardanger vi. Den er enkel og fin, og helt i vår smak. Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 3. september 2003 Forfatter #566 Del Skrevet 3. september 2003 Okey.. Så Monja syns ihvertfall ikke at Odd Reitan er det minste sexy (eh..tiltrekkende :oops: ) (hvor er nesa i sky smiley ?) Har vært på ballett med barna ikveld.. Femåringen er utrolig flink, og helt i hundre.. Hun har virkelig funnet sin greie her i livet.. Slekter på pappa som også er danser.. Minste jenta må nok tilbake til Lek & Rytme da det ble litt vel ukjent og seriøst for henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 3. september 2003 Forfatter #567 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har egentlig innsett at livet er for kort til å kaste bort tid på å være ulykkelig... Når man tross alt kunne levd et lykkelig liv.. Eller i det minste et mindre ulykkelig et.. Det gjelder vel å ta valg.. Jeg tror jeg lurer meg selv. Har jo mange års trening.. Livet er så kort, og det går så fort.. Hvem vet hva morgendagen vil bringe ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. september 2003 Forfatter #568 Del Skrevet 4. september 2003 Hyggelig å stå opp å se at Odd Reitan ligger utover spisestue bordet mitt.. Riktignok på framsiden av dagens avis da - men dog.. Varmer et gravid Jinxen hjerte.. OR må jo nesten få litt plass i dagboka mi, siden han er blitt en del av graviditeten.. Tjihi.. Å jeg må selvsagt si meg enig med Odd.. Det er ikke hans oppgave å utvikle Trondheim by, hvordan kan en ordfører kreve det ?? Orket ikke å stå opp før halv ni idag, for først da hørte jeg de våknet til liv inne på barnerommet.. Fikk klær fra Linus & Lotta idag.. Julekjolen til femåringen er i boks.. Er litt usikker på kvaliteten på de klærne.. Stoffet er av 100% polyester... Noen bukser og skjørt som jeg bestilte er av Polyester (96%) og spandex (4%).. Vil ha noen fin-klær til barna som ikke alle har.. Fikk også bøkene jeg hadde bestilt på boksalg forrige uke... Nå skal det vel leses.. Ang gårsdagens siste innlegg.. Intet nytt har skjedd her på hjemmefronten altså.. Men jeg har insett en del realiteter.. Livet er urettferdig !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. september 2003 #569 Del Skrevet 4. september 2003 Du må lære deg Jinx... :fy: * ikke tro du er noe... * ikke tro du er like god som oss andre... * ikke inneha andre meninger om annet enn MEG... * ikke tro du kan si noe som er rett...for du tar alltid feil... Ser du gjør det samme som meg... Diskuterer med å dunke hodet inn i veggen... Det føles iallefall slik... Innerst inne vet du at du har rett. Og det er det som betyr noe... Dagens lille moral... Nei- feil smiley... Jeg liker deg iallefall... Og er enig med deg i at røyking i nærvær av barn generelt sett er en stygg uting... :x Ha en strålende dag. :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. september 2003 Forfatter #570 Del Skrevet 4. september 2003 Jinxen er tankefull idag også.. Hører musikk ... God gammell musikk ... Høyt.. Jeg har så mange ugjorte ting.. Lurer på når jeg skal få gjort dem... Har lyst til å reise bort – alene.. Bare tenke og skrive.. Kose meg.. Men så kommer jeg på magen min.. Kan liksom ikke legge den igjen hjemme heller.. Neste år kanskje .....?? Takk Maya :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. september 2003 #571 Del Skrevet 4. september 2003 Hei Jinxen... Synd at vi ikke fikk pratet idag, men kanskje i morgen... Holdt på å få sjokk da jeg så avataren din nå Har du ansiktsbahalndlingsdag idag?? Håper du ser bedre ut imorgen... Nattaklem fra Lillen Og god morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. september 2003 Forfatter #572 Del Skrevet 5. september 2003 Håpet å prate med deg å Lillen.. Imorgen kanskje.. Er i dårlig form.. Tilbake til sofa og TV ... Gleder meg til seks fot under på NRK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. september 2003 Forfatter #573 Del Skrevet 6. september 2003 Å gurimalle så irriterende.. For første gang, så mistet jeg hele innlegget mitt.. Kjipt :cry: Orker ikke å skrive alt på nytt... Kort versjon.. Oppe tidlig idag.. (idag Jinx ?? Jinxen er oppe tidlig hver eneste dag) Morgensolen varmer ..... Laster ned musikk.. Men Kazaa går irriterende tregt idag.. Fikk pm idag, som gjorde at jeg stråler enda Sukk ..... Må si meg enig med Hilde og Sandman (inne på verdens beste sang) Rightous Brothers - Unchained Melody er utrolig vakker... Snufs ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. september 2003 #574 Del Skrevet 6. september 2003 *Hulker sammen med Jinx* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. september 2003 #575 Del Skrevet 6. september 2003 en lørdagklem til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. september 2003 Forfatter #576 Del Skrevet 6. september 2003 Godt med lørdagsklem Kipa.. Takk... Hyggelig å hulke sammen med deg Hilde.. Jinxen har lyst til å leie film ikveld.. Siden det går nada på tv.. Må nok ha på denne aniktsmasken en stund ja Lillen, ikke meningen å skremme deg da.. Deilig med litt hudpleie.. :D Du burde prøve selv.. ?? Blir minde og mindre trivelig å være her på KG.. Så mye frekkheter og utrivelige ting som skrives i div tråder.. Skjønner ikke at folk kan tillate seg å bruke så mye tid og energi på å hate mennensker de ikke engang tror på at eksisterer :o :x Enkelte brukere burde fått seg et spark bak... Tenker vel ikke over at de gjør det utrivelig for andre også.. Men hva annet kan man vel forvente av slik tankeløshet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 6. september 2003 #577 Del Skrevet 6. september 2003 Jah, dustemennesker. Jeg får jo aldri med meg noen av de feidene som er her inne. Bare snakket etterpå, og hintinga til den og den diskusjonen. Har ikke funnet veien til de saftige sidene her enda.. Som før sagt; underholdningsverdien er stor, så ekte eller ei; skriv mer! Selvfølgelig skulle jeg mer enn gjerne gravd og gravd (ustoppelig nysgjerrighet) og sett med egne øyne om det virkelig var ekte. Men å engasjere meg SÅ mye i fremmedes liv gidder jeg ikke. Sweet lord assa. Men du søta. Kanskje du er litt hormonell? Hihi, bare et forslag altså. Hold deg til oss her på H-N du - vi er snillest, når vi vil :D En klem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. september 2003 Forfatter #578 Del Skrevet 6. september 2003 Jepp... Er svært så hormonell.. Ikke så flink til å kontrollere følelsene hele tida Men ja.. Jeg skal holde meg inne på H-N Takk for klem vennen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. september 2003 #579 Del Skrevet 6. september 2003 Heia snuppa! Synes det er mange duster (les: gjester spesielt) på KG hele tiden jeg, men har det blitt verre nå??? Kanskje jeg er inne på feil forum jeg?? Eller er det hormoner kanskje?? *Åssen er det med Reitan forresten? Kommet over han?* Håper du ikke irriterer deg for mye da, og at du får en fin helg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. september 2003 Forfatter #580 Del Skrevet 7. september 2003 Takk Monja.. Reitan ?? Kommer jeg noensinne til å komme over han da tro ?? Sambo har tatt med seg barna på skogstur sammen med sine besteforeldre... Godt å ha huset for seg selv en søndags morgen.. Hører på Def Lepard.. (Takk igjen Hilde.. Hadde helt glemt dem.. Enn å glemme Love Bites da ?? :o ) Syns høsten har kommet så brått på.. Brune/gule blader fra trærne fyker rundt hushjørnene her - og det er vakkert.. Hver årstid har sin sjarm.. Om ikke lenge kommer den første snøen.. Brr... Syns tiden går så innmari fort.. Løper fra meg.. Lyst til å skrike STOPP... Vent på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå