monja Skrevet 15. oktober 2003 #801 Del Skrevet 15. oktober 2003 God natt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 15. oktober 2003 #802 Del Skrevet 15. oktober 2003 :o Mage! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. oktober 2003 #803 Del Skrevet 15. oktober 2003 Bildet ble kjempefint som avatar! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #804 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har vært på basseng trening idag igjen - og er så sliten og trøtt.. Har mest lyst til å gå å legge meg men det kan jeg jo ikke... Lillen har drømt om meg i natt, og skrevet ned drømmen i en pm, og jeg ler meg skakk her jeg sitter.. Orker ikke å lage middag en gang i dag.. Tror ikke jeg orker noe som helst egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #805 Del Skrevet 16. oktober 2003 Who cares ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. oktober 2003 #806 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tja si det... Måtte lese hele likevel da... Hatt en fin dag?? 8) Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. oktober 2003 #807 Del Skrevet 16. oktober 2003 Leste hele jeg også, fordi jeg care... Syntes faktisk det var helt forferdelig å se forrige roseseremoni, og reaksjonen til Andreas (selv om jeg ikke liker han noe særlig...)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. oktober 2003 #808 Del Skrevet 16. oktober 2003 For en flott mage du har!! Kan ikke si annet enn WOW Klem fra Kipa :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. oktober 2003 #809 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg gir blanke i hele ungkaren, for jeg har ikke TVNorge jeg Så jeg gidda ikke å lese alt jeg :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. oktober 2003 #810 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har tv-noreg og gir blanke blaffen i hele ungkaren fordi jeg blir kvalm av slik dritt jeg (har ikke sett en eneste episode av et eneste "reality-program", og heller ikke disse giftesyke tullingene) men jeg leste hele.... av en eller annen syk grunn... Rar jeg Lenge siden jeg har hilst på, forresten Jinx. Oppdaga at jeg ikek hadde fått mail om dagboka di (og de jeg ikke får mail om glemmer jeg lett) på ei stund, men nå er jeg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. oktober 2003 #811 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg liker ikke at 71 grader nord skal ta av vår kvalitetstid sammen! Jeg spurtet (ja!) bort til pc etter Lyst, for da tenkte jeg at du også skulle komme... Men den gang ei! ...takket være det teite friluftsprogrammet! Og så nå som Mannen trener... Da kan han jo ikke sitte her og lure deg heller! Bare kom; det er heeelt trygt! *blåser energi i din retning* Når du mottar denne ekstra energien, kan vi kanskje ta en tur på Ikea eller lekebutikken... Jej! Ha en god natt, vennen! (psst; hun dama på Lyst var forresten helt forferdelig! Jaja... Men jeg skal se på det likevel! Hun var ikke såå ille som Dorthe uansett, og GodKveld ser jeg også på...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #812 Del Skrevet 16. oktober 2003 Takk for hilsener supergirls.. Så koselig ... :kysse: Hatt en giddaslaus dag Magnhild .. Blir så slappfisk av svømminga.. Flott mage du også Kipa - bytte litt ?? Har ikke gjort en drit siden sist jeg var på.. Vel.. Støvsuget såvidt.. orket ikke lage/spise middag, så barna fikk ostesmørbrød til "middag" idag.. Har du ikke TVN Monja ?? Stakkars pike.. Nei forresten.. Du har jo TV3 da .. Å det har ikke jeg Du har helt rett Lillen... Klarer ikke hun plagsomme lyst dama jeg heller.. Men heldigvis ser vi jo ikke så mye til henne.. Å ja 71 grader er et teit program.. Teit pga allianser og intriger og rævslikking !!!! Skulle heller handlet om utholdenhet og styrke - som det første programmet faktisk gjorde.. Arg .. Ikke et eneste reality program Fredagsbarn ?? Jøss.. Jeg er sjokkert .. Imorgen har sambo tatt seg fri.. Å da tror jeg at jeg skal ta en tur på shopping.. Uten barn.. Sambo skal også sjekke ut vogner og bilstol.. Gleder meg til en rolig helg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 17. oktober 2003 #813 Del Skrevet 17. oktober 2003 God helg ! :D Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #814 Del Skrevet 17. oktober 2003 And then it’s FRIDAY “What a feeling” (DJ BoBo & Irene Cara) strømmer ut av høytalerne her.. Lyster til å danse, drikke og feste hemningsløst.. Nåja.. Den dag kommer vel ... Kanskje.. Om 1 år ??? Hm.. Våknet i ni tida i morrest.. Men stod ikke opp før halv ett.. :o :oops: Lå bare å kosa og dulla/tulla med barna i timesvis.. Deilig start på dagen.. Selv om dagen føltes litt ”ødelagt” ut når vi lå så lenge.. Tok med meg 4 åringen på en kjøretur... 5 åringen er forkjøla.. Stoppet først på KID å kjøpte et par gardiner, og tisset (selvsagt).. Så kjørte vi innom et kjøpesenter og rakk å tisse der to ganger mens vi var der.. Var en kjapp tur innom Lindex for å sjekke om det var halvpris på rødpris idag, og det var det jammen meg... Så jeg handlet litt til jentene.. Hadde en eneste ting til guttebaby (bamse genser) så den kjøpte jeg.. Jenteklær til baby derimot var det masser av – selvsagt .. Kjøpte noe til tantebarn.. Skulle funnet en større Lindex butikk, men jeg var helt ferdig.. Måtte sette meg flere ganger.. Det gjør drit vondt å gå.. Livmora blir stein hard, det er vondt og det presser nå sinnsykt på mormunnen.. Tror nok at ihvertfall et hode er kommet ganske så godt ned nå.. Sambo er å ser på vogner nå, og bilstol.. Å jeg er så spent.. ”Ville ikke bli med” .. Den ene vogna vi skal se på har jeg litt blandede følelser for.. Den er splitter ny og ikke brukt .. Pga at de mistet sine tvillinger De bet 8000 for den, og vil selge den for 5.. Men det føles litt ”rart” og vondt.. De skal ihvertfall få slippe å se den store magen min.. Nå er det tid for MSN og Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. oktober 2003 #815 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ikke et eneste reality program Fredagsbarn ?? Jøss.. Jeg er sjokkert .. Slutt med å finne opp smileyer som ikke finnes da, Jinxern! Dette er for creepy for stakkars Lillen... Ha en kjempefin helg sammen med meg! Ok da...har faktisk bare aldri sett den smileyen før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. oktober 2003 #816 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ja, jeg sjokkerer så mye at noen må lage egne smilyer for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #817 Del Skrevet 18. oktober 2003 Endelig lørdag :D Våknet halv syv i morrest å så at sambo ikke hadde lagt seg enda.. :o Å hvor fant jeg han ?? Joda.. Forran denne maskinen selvsagt... :evil: Arg !! Det blir ikke aktuelt at han skal sove bort denne dagen altså.. Så jeg skal vekke han om en time tenkte jeg.. Prøve ihvertfall.. Får besøk av min søster og kjæreste.. Å det ser ikke ut her.. Kanskje jeg skal vekke mannen, sette han i arbeid og ta med meg barna ut for å handle ?? Glemte jo det mest vesentlige på handletur i går.. Nemlig dagligvarer - og ikke minst lørdagsgodt .. Tror ikke vi kjøper noen vogn i det hele tatt jeg.. Denne vogna vi så på i går er importert fra Tyskland, og et helt ukjent merke.. Så vi har ingen garantier, eller får ikke tak i deler om noe skulle gå i stykker.. + at det blir vanskelig å få solgt den.. Det blir vel til at sambo får viljen sin til å kjøpe en One Three Hill vogn etterhvert.. Kanskje over jul.. Tviler på at vi skal ut å trille noe særlig før jul.. Får klare oss med bilstoler og bæresæler.. Nåja.. Vi får se.. Dukker det opp en brukt tv vogn vi vil ha, så slår vi selvsagt til med engang.. Men tviler på det.. Moahahahahahaha.... (var det ikke sånn en rå latter var?) Moren til sambo ringte nå.. Om han sover ?? Joda det gjør han, men han skal opp nå så det var godt du ringte.. Han ble veldig fornøyd så jeg... Knis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. oktober 2003 #818 Del Skrevet 18. oktober 2003 endelig lørdag sier jeg også....! Håper din helg blir en bra helg, og at mannen tar i et lite tak i hvertfall, du skal slappe av du, ellers kommer jeg og banker han :evil: kan du hilse fra meg...( er sterk altså...og kan bli slik ) Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #819 Del Skrevet 18. oktober 2003 Takk Kipa ... Sambo var flink å stod opp, og hjalp til å rydde - og han støvsuget Jeg laget vafler å vi fikk besøk.. Kjempe koselig... Straks ta frem lørdagssnopet å campe i sofa/stressless.. Håper det går noe bra på TV ikveld.. På en lørdag ??? Ja det hadde tatt seg ut Jinx .. Å her snør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. oktober 2003 #820 Del Skrevet 18. oktober 2003 det er ALDRI noe bra på tv en lørdagskveld, lei en dvd- jo før jo heller- det skal jeg! Er foresten glad for at mannen oppførte seg!! Hadde ikke orka å banke han opp alikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå