monja Skrevet 15. september 2003 #621 Del Skrevet 15. september 2003 Tenkte jeg skulle sende forespørsel til deg om å legge deg på MSN tildligere idag, men da jeg logga inn lå det allerede en slik forespørsel der fra deg....... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. september 2003 #622 Del Skrevet 15. september 2003 Har akkurat logga av MSN, og jeg må si at du er utrolig koselig. Akkurat så hyggelig som jeg trodde :kysse: Håper vi snakkes igjen snart! Sov godt da vennen min - *håper babyene vil sove litt også* Klæmz! (akkurat nå driter jeg i alle som synes at klæmz og koz og sånt er fjortis ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 16. september 2003 #623 Del Skrevet 16. september 2003 God morgen Jinx. Høres ikke lett ut å være deg om dagene. Det er slitsomt å gå å tenke på hva du skal gjøre i den situasjonen du er i. Mannen din virker ikke mye å skryte av, så jeg forstår godt at du sier at du trenger en MANN. Unner deg alt godt og håper ting bedrer seg for deg (dere). Jeg leser dagboken din med interesse, men det er leit å lese at du sliter deg sånn ut og at du ikke får oppbakking på hjemmefronten. Håper du har noen gode venninner/venner du kan snakke åpent med om situasjonen. De vil jo kjenne deg og ditt forhold bedre enn vi kg-jenter. Håper dagen i dag blir fin for din del. Ellers takk for hilsen i dagboken min. Veldig hyggelig Masse klemmer fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. september 2003 #624 Del Skrevet 16. september 2003 HA!!! Her blir det pekefinger tilbake... :fy: Hi-hi det har jeg drømt om... TA DET MED RO LILLE VENN... Du har tross alt 2 bebisser inni magen... Det er nøyaktig dobbelt så mange som meg og resten av de gravide jentene her det... Dvs. at du må ta det dobbelt så mye med ro som oss andre her inne... Kjenner til dette med rotekopp av en samboer som ikke ser rot... :x Hva skal vi gjøre? Tror vi må legge en slagplan etterhvert... Får ikke opp MSN for tiden... Den er bare borte vekk... Mayamannen skal hjelpe meg senere i dag... Savner å chatte... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 16. september 2003 #625 Del Skrevet 16. september 2003 Hei på deg Jinx! Nå har jeg sittet og lest en del av dagboken din. Det skal bli spennende å følge deg og dine to små fremover! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 16. september 2003 #626 Del Skrevet 16. september 2003 Kommer gjerne og sparker mannen din Jinx, men kan jeg vente to måneder??? du skjønner foten min når ikke høyt nok opp for tiden Når jeg leser om han blir jeg bare enda mer glad for mannen min. Tenk nå pusser han opp det nye rekkehuset vårt, pakker esker og flytter.... Etter det skal han vaske ut av leiligheten vår her. Blir helt rørt jeg Stå på, og FORLANG at han gjør noe. DU skal slappe av frem til fødselen. Klem fra Wit 33+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. september 2003 Forfatter #627 Del Skrevet 16. september 2003 Har stort sett holdt sengen i hele dag.. Var opp å spiste og drakk en kopp te så la jeg meg igjen.. Godt å bare ligge å lese.. Flink ja Jolie ?? Tar det med ro vet du... Var kjempe koselig å chatte med deg også Monja.. - som forventet Takk for hilsen ny dag.. Jeg er nå egentlig godt vant med ”slike dager”.. Har jo levd slik noen år.. Bare ekstra slitsomt nå... Vi får se hvor lenge jeg gidder å holde ut.. Ups.. :fy: Pekefinger fra Maya ?! *stramme seg opp* Ja du må komme deg opp på MSN ja.. Du er dypt savnet... Takk for klem Cilla.. Så hyggelig at du er innom.. Følger med deg jeg også.. Klarer ikke å løfte beina nå særlig jeg heller Wit.. Er så forferdelig trøtt 28+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 16. september 2003 Forfatter #628 Del Skrevet 16. september 2003 JIHA SNART ER DET JINX GLEDER SEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. september 2003 Forfatter #629 Del Skrevet 17. september 2003 Idag ble det min tur til å stå opp å kjøre barna I barnehagen.. Å det gikk da bra det, tross trøtthet.. Sambo kom ikke hjem fra jobb før i to-tre tida i natt, så han skal vel neppe på jakt.. Prøver å få snakke med saksbehandler på Trygdekontoret, men det er vist vanskelig gitt.. Hvem klager man til når man skal klage på Trygdekontoret ? De er så utrolig trege her, og bruker lengst mulig tid på å behandle helt greie saker.. Og så roter de bort papirer, så vi må skaffe til veie nye hele tida.. Lite effektivt og organisert Trygdekontor altså.. Arg.. Lo godt av Chandler i går som tok eggløsningstestene til Monica .. Men nå -----> Trygdekontor Ta frem "streng stemmen"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. september 2003 Forfatter #630 Del Skrevet 17. september 2003 Faens trygdekontor skit.. Har ikke tenkt å sett på saken før i neste uke, for hun har vært på ferie - igjen :x !?? Å engangsstønaden var lik for alle uavhengig av hvor mange barn man gikk med !?? B U L L S H I T !! Kjerringa kan jo faen meg ikke jobben sin engang.. Ble så sint, at jeg nesten begynte å gråte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. september 2003 #631 Del Skrevet 17. september 2003 Du må ikke glemme at enkelte saksbehandlere visstnok...( ) må betale stønader ut av egen lommebok... :x Hvertfall virker det slik noen ganger... Ikke mye hjelp fra meg til sparking av baken til samboeren din nei... Men kom igjen om noen måneder... Men du... Vi har jo lillen og flere prøvere som sikkert trer sparkende til... På den måten kan de jo få ut litt frustrasjon mens de venter på positiv test... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 17. september 2003 #632 Del Skrevet 17. september 2003 Så fin avatar du har fått deg! Superfin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. september 2003 #633 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg syns nok at du burde dra med deg Lillen på en treningsøkt.. Det har hun nok godt av.. <---- Hilde Lillen ---> Jinx Excuse moa! *puh* :cry: Skjerp deg, Pinx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. september 2003 Forfatter #634 Del Skrevet 17. september 2003 Helt svett jeg.. Nå var det jammen godt å sette seg ned litt.. Har tatt ut den store seksjons delen som stod på soverommet vårt, og satt den på gangen.. Fylt den med bøker og div.. Men den var svin tung, så jeg skulle sikkert ikke har gort det.. Men men.. Har også byttet ut skohylle i tre, med svart stilig skohylle i metall .. (Eller var det jern?) Hele senga på soverommet er fylt med klær, bøker, julegaver og ting og tang.. Hvor søttan skal jeg gjøre av det tro ?? Jeg får vel bare fortsette å rydde, nå som jeg er så godt i gang.. Rydde ?? Roter nok mer enn jeg rydder.. Legen min skal skrive et nytt bevis på termin, som jeg skal levere trygdekontoret personlig imorgen.. Roter de bort det også, ja da gir jeg opp.. Takk for hilsener Maya, Klips og Lillen.. Kanskje Lillen kan ta seg en tur å sparke litt på sambo ja.. Hm Det var et godt forslag Maya.. Dessuten så har jo Lillen godt av litt trim... sjøl du Lillen.. Flere mage bilder her Klips.. Eller.. Ihvertfall et til fra samme dag.. Tvillingmagen Egentlig syns jeg ikke magen har blitt så mye større de siste ukene.. Bare mye mye tyngre... Ble litt små stressa av å lese på SM, for der er det flere tvillingmammaer som får både 4 og 5 uker før tiden.. (Derfor den plutselige ryddinga av soverom... Må gjøre klart til babyseng :o ) Å vi mangler alt.. Unntatt klær da kanskje.. Må ha BIL, vogn, bilstoler og div... Hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. september 2003 #635 Del Skrevet 17. september 2003 Halla Hormonklump! Idag har du jaggu meg vært flink! Håper guttene ikke ble sure... Sånt må de tåle, skal det bli noe bolig til dem utenfor magen! (Du har vel fortalt dem at de får en ny tiværelse på sen-høsten?) Måtte ta igjen for å ha slappet av igår eller?? Vær bare forsiktig med venninna mi... :blunke: Angående den sparkinga dere prater om, så får vi se hva jeg orker Men jeg orker å linke til 3 gode filmer: Don Juan DeMarco La Vita e Bella Boondock Saints Yalla yalla Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. september 2003 #636 Del Skrevet 17. september 2003 Lettere å si til deg at du ikke må hisse deg opp enn å følge mitt eget råd vet du... :oops: Tusen takk for positiv tilbakemelding... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 18. september 2003 #637 Del Skrevet 18. september 2003 Hei Jinx/Solice Kjempefine magebilder. Virkelig stor mage. jeg har også hørt at det er "vanlig" at man ofte føder før termin når man venter tvillinger. En venninne av meg har tvillinger og fødte 3-4 uker før termin. Alt gikk helt fint. De var så små og søte. Og det blir dine to også. Skjønner at du stresser med at du vil ha alt på plass i god tid. Kan nok være lurt det. Håper din sambo kan gjøre en innsats fremover. Det er på sin plass. Ønsker deg en fin dag og helg (snart). Og ikke minst; takk for koselig melding inne hos meg og mirakelet. :kgsmil: Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. september 2003 Forfatter #638 Del Skrevet 18. september 2003 Tror alarmen fra mobilen min gikk en time før jeg kom meg ut av senga I morrest.. Våknet halv fire i natt, og fikk ikke sove igjen før fem.. Da hadde jeg fått lest ut baka jeg holdt på med... (”Stille som graven” av Mary Higgins Clark) Har vært på legekontoret å plukket opp en ny termin bekreftelse, som jeg dro på trygdekontoret med.. Sammen med bekreftelsen la jeg ved en brosjyre om engangsstønad til saksbehandleren.. For der står det nemlig hva jeg har krav på.. Å jeg streket under det.. Å jeg sa til sekretæren at hun (saks beh) hadde for vane å rote bort papirer, så sørg for at hun får det med engang hun kommer tilbake fra møtet sitt.. :fy: Nåja.. La også en gul post-it lappe oppi der med en liten "salve".. Ja jeg er nok litt av en hormonklump ja Lillen Tror ikke guttene ble så misfornøyd med gårsdagens løft, bøy rydding og vasking.. Det var verre med bekkenet.. Fikk hverken til å sitte eller gå i går kveld.. Måtte grave frem krykkene.. Mye bedre i idag :oops: Eh.. NOT ! Må huske å ringe å bestille time til fysio etterpå.. Ja jeg vet Maya.. Det er så lett å gå i den "fella" der hele tida.. Blir jo så engasjert og frustrert... Noen ganger er det vanskeligere å ikke engasjere seg, enn å engsajere seg i debatten.. Jøss.. En flott setning.. Ja jeg vet at de fleste tvillinger kommer ihvertfall tre uker før tiden ny dag.. Men når de kommer fire og fem uker før tiden blir jeg litt små stressa.. :o Mine får ikke lov å komme før 17.november.. Det har jeg bestemt.. Å det er jo bare 2 måneder til :o :o Hjelp.. Syns tiden går så fort.. Får helt vondt i magen jeg.. Gruer meg grønn til fødsel likevel.. Au au au ... Begynte forresten å ta jern tabl i går.. Kanskje derfor formen ble så fort bedre ?? Trodde det tok tid før jern tablettene virket jeg...?? Takk for klemmer supergirls :kysse: 28+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. september 2003 #639 Del Skrevet 18. september 2003 Får besøk denne helgen. Tror nok ikke det blir noen helgemorgenpassiar på oss denne helgen. Legger igjen noen klemmer her jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 18. september 2003 Forfatter #640 Del Skrevet 18. september 2003 :o Hva ??? Ja hvem skal jeg ha hyggelige morgenstunder sammen med i helgen da om jeg tør spørre ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå