Gjest ami Skrevet 12. september 2007 #1 Del Skrevet 12. september 2007 Noen som vet hvor jeg kan få sett dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alyx Skrevet 12. september 2007 #2 Del Skrevet 12. september 2007 http://www.youtube.com/watch?v=WIc0XUS3uxE&NR=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snups Skrevet 13. september 2007 #3 Del Skrevet 13. september 2007 har ikke helt fulgt med - det må jeg ærlig innrømme.. men det har vært så mye prat rundt henne, at dette var totalt fiasko, at hun aldri skulle vist seg på scenen og blablabla...hmm..hvorfor? greit nok opptreden var langt fra sånn sceneshow som hun pleier å ha, bevegelsene så litt "daffe" ut..men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 14. september 2007 #4 Del Skrevet 14. september 2007 Hun var alt for utrent til å stille opp i kun glitre undertøy. Flesket hang og slang Hun danset nesten ikke bare trippet/vagget rundt på scenen og så bare flau og brydd ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snups Skrevet 14. september 2007 #5 Del Skrevet 14. september 2007 ja jeg er enig at hun bare trippet rundt på scenen og så ikke ut til å trives med dette... MEN altså, ja hun hadde en lekker kropp i sin tid.. men nå har jo dama føda barn og vært ute på kjøret da, ikke å forvente at kroppen er helt på topp da..og det må jo være lov at også de med normal kropp kan opptre på en scene uten at dte blir snakka om i lengre tid etterpå..er det rart i ungjenter får spiseforstyrrelser... forresten når går dette showet på tv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Del Skrevet 14. september 2007 jeg fikk ikke sett videoen på linken til youtube, men jeg har sett noen bilder og jeg vil bare si at hun ser bra ut ennå. hun er ikke like veltrent som hun før var hun fikk barn men hun har former og mer kjøtt og flott for henne at hun tør vise seg selv om hun veier mer enn 55 kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 15. september 2007 #7 Del Skrevet 15. september 2007 ja jeg er enig at hun bare trippet rundt på scenen og så ikke ut til å trives med dette... MEN altså, ja hun hadde en lekker kropp i sin tid.. men nå har jo dama føda barn og vært ute på kjøret da, ikke å forvente at kroppen er helt på topp da..og det må jo være lov at også de med normal kropp kan opptre på en scene uten at dte blir snakka om i lengre tid etterpå..er det rart i ungjenter får spiseforstyrrelser... forresten når går dette showet på tv?? jaja, såklart de skal kunne få opptre på en scene selv om de har lagt på seg litt.. men det er snakk om å kle seg etter kroppen sin da! jeg har ikke sett hele opptredenen hennes, men jeg så noen bilder og hun kunne droppet den bikinien ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. september 2007 #8 Del Skrevet 15. september 2007 ny utgave er lagt ut på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=elc03qhyxaQ Syns ikke det var det helt store nei, først og fremst fordi hun snubla rundt på scenen. Så ikke så mye som disset jeg da, men hun så jo ut som en normal jente, ikke superstjerne. Om det er positivt eller negativt må man jo bestemme selv. Selv om jeg har omtrent samme kropp som henne for øyeblikket, hadde jeg vel neppe gått sånn andre steder enn på stranden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 15. september 2007 #9 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 15. september 2007 #10 Del Skrevet 15. september 2007 Var vanskeleg å sjå korleis kroppen hennar var utifrå youtuben, men var lett å sjå at ho ikkje akkurat gav alt på scena! Såg ut som ho eigentleg gav faen og ville bli ferdig. Folka i salen såg også litt småsjokka ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lalala Skrevet 16. september 2007 #11 Del Skrevet 16. september 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=-8891902267050735721 Jeg fant en side (mtv?) hvor jeg kunne se hele showet, men jeg husker ikke helt hvor, og der hadde de uansett tatt vekk hele åpningsscenen med Britney. Ja, hvorfor klippet de vekk åpnings scenen?? Vi skulle se mtv showet nå, men britney var ikke der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 17. september 2007 #12 Del Skrevet 17. september 2007 Du kan bla se henne her. Scroll litt ned på siden bare, så ligger det videoklipp der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå