Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hvordan ville du som mann reagert om du hadde fått dette spm? Via sms f.eks..?Kanskje ikke akkurat skrevet på den måten men litt mer "pakket" inn..
Amalie_85 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Kommer ikke det ann på hvem det kommer fra?
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jo men jeg regna med at dere skjønte det ikke var f.eks snakk om søsken her da..Om man har møtt denne personen til sengekos før og opp til flere ganger men da kun i helgene (med andre ord..fylla..)
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Altså..det er alright å gjøre det i fylla (kontakte hverandre med sengekos som mål) men å plutselig kontakte hverandre i hverdagen (med også sengekos som mål) virker så mye skumlere enda man ikke legger mer i det..kan jo forsåvidt ha noe med alkoholen å gjøre,skjønner jo det.
Amalie_85 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Jo men jeg regna med at dere skjønte det ikke var f.eks snakk om søsken her da..Om man har møtt denne personen til sengekos før og opp til flere ganger men da kun i helgene (med andre ord..fylla..) Regna med at det ikke var så ille nei Men tenkte mer på om det var nabodama som man bare hadde sagt hei til eller noen man kjente. Men jeg er ikke mann så nå skal jeg gå igjen
Mensen Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Hvordan ville du som mann reagert om du hadde fått dette spm? Via sms f.eks..?Kanskje ikke akkurat skrevet på den måten men litt mer "pakket" inn.. Nå er ikke jeg mann da, men de mennene jeg har sendt slike meldinger til har som regel ikke vært vonde å be. De har som regel ringt på døra innen en halvtime. Ville nok pakket det inn litt ja. "Skal vi ha sex" høres veldig høytidelig ut. "Lyst til å pule litt i dag? (Bare litt altså...)" pleier å funke bra.
caso Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 (endret) Nå er ikke jeg mann da, men de mennene jeg har sendt slike meldinger til har som regel ikke vært vonde å be. De har som regel ringt på døra innen en halvtime. Ville nok pakket det inn litt ja. "Skal vi ha sex" høres veldig høytidelig ut. "Lyst til å pule litt i dag? (Bare litt altså...)" pleier å funke bra. Den funker nok bra, ja . I bet Enten må man være veldig direkte, eller hinte veldig direkte. "kom å k*ull meg" eller "kåt i ukedagene du også eller?" funker bra, ganske direkte. "lyst å komme på frokost i kveld?" er et ganske direkte hint. Til TS, de fleste menn reagerer nok med et glis til puleforslag uansett tidspunkt. Har dere rota rundt i helgene før, så er det bare å kjøre på. Endret 12. september 2007 av caso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå