trøndertulla Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Har fått tilbud om å leie drømmelokalet, men eneste ledige lørdag er pinsehelgen. Noen som har sterke meninger mot å arrangere bryllup i pinsen ? (Tenker ikke religionsmessig men mer på å "okkupere" langhelgen til slekt og venner)
Stine66 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Ser ikke det som noe problem, greiere nesten enn å ha bryllup midt i ferien
bunadbrud Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Ikke tenkt på det. Vi skal gifte oss palmelørdag 2009
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Så lenge det er greit for presten, i og med at det nok er mange gudstjenester i pinsehelga, synes jeg du bør gå for pinsen! Jeg selv hadde foretrukket å gå i bryllup en langhelg framfor en vanlig helg. Da får en bedre tid sammen med venner og kjente. Men vær tidlig ute med invitasjonene, slik at gjestene kan holde av dagen.
Chica Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg hadde syns langhelg hadde vært perfekt om jeg skulle i bryllup, ofte må man jo reise et stykke og da slipper man å sette seg i bilen søndag morgen for å komme seg hjem i rett tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå