Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #1 Skrevet 2. april 2003 Er du nyskjerrig på om det blir gutt eller jente, her kan du finne det ut: http://www.barnimagen.com/show.asp?xSideId=310 :D Jeg fant ut at min yngste datter skulle egentlig ha vært gutt.....
Trebarnsmor Skrevet 2. april 2003 #2 Skrevet 2. april 2003 De kalenderne er dessverre bare tull.Jeg venter gutt og alle kalendrene jeg har prøvd,sier jeg vil få jente. Det er jo ikke noe man ta alvorlig da,de er vel mest laget for gøy
silje22 Skrevet 2. april 2003 #3 Skrevet 2. april 2003 I følge den kalenderen venter jeg meg en jente. Blir spennende å se om det blir det. Silje
Gjest Mayamor Skrevet 3. april 2003 #4 Skrevet 3. april 2003 Pst. nå må ikke gutten min få vite at han egentlig skulle vært jente... Slike ting er kun for underholdningsverdi for meg. Maya30
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #5 Skrevet 3. april 2003 Her er det noe som ikke stemmer: Hvis jeg føder 14 dager før termin er jeg 28 år og vil få en gutt, men hvis jeg kniper igjen en dag eller to lengre rekker jeg å fylle 29 og vil dermed få ei jente :o . Visste ikke at ungene kunne skifte kjønn sånn plutselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå