Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, samboeren min har vært lenge borte, men nå er hun endelig tilbake, jeg ønsker å overraske henne og samtidig vise at hun betyr mye for meg. Vi har vært samboer i et halvt år, hun er 30 år.

Takk for alle forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å gi noe forslag når det eneste man vet er alderen :)

Tenk på musikk, humor, hva liker hun...

Det som går an er å ha en romantisk hjemmedate, kjøp en liten gave (eller en stor), lag en deilig hjemmelaget middag du vet hun liker, tenn masse stearinlys over alt, og nyt hverandre :)

Skrevet

Vel, jeg var så flink før til å gjøre noe romantisk, men jeg har slurvet i det siste. Nå har jeg lyst til å gjøre noe bra.

Er det ingen som har kommet hjem og samboeren har gjort noe som dere har likt veldig godt, eller noe dere skulle ønske at samboer/kjæreste/husbond hadde gjort.

Skrevet

En gang jeg kom hjem etter å ha hatt en forferdelig dag på jobb og han visste det, ble jeg geleidet inn på soverommet, der det var tent en masse telys å røkelse, og fikk en laang massasje og fantastisk sex:) Så fyllte han i badekaret til meg, satt på deilig musikk og gikk å lagde middag til oss. Var en fantstisk overraskelse. Ellers har både han og jeg gjort sånne "små" ting for hverandre i hverdagen. Piknik i stua foran peisen, strippeshow, legger igjen lapper om hva en liker spesielt godt med den andre.. Masse en kan gjøre for å få en hærli dag:)

Skrevet

Hun synes at jeg er litt kjiip så jeg jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe fint til henne, noe hun skal bli veldig glad for, samtidig som hun forstår at hun betyr mye for meg. Hva ville du at kjæresten din skulle kjøpt til deg?

Skrevet

Ole Lyngård-ring ;) Blender til å lage f.eks. daqueries? BH med matchende truse? Dansekurs til dere hvis hun liker å danse? Swing eller salsa er faktisk bra trening og kan være ganske kult faktisk! Ultimate R&B'cd'n?

Skrevet

Ville blitt glad for at det så strøkent ut hjemme slik at ikke det første jeg måtte sette i gang med, var husarbeid. Om det samtidig ventet en bedre middag på meg og en liten gave, tror jeg i grunnen dagen ville vært fullkommen.. :) Gaven kunne vært et stilig smykke. Nå vet jeg ikke hva hun liker, men det hadde ikke trengt å være et typisk gullsmykke, et "motesmykke" fra f.eks. Dyrberg/Kern ville vært passende ved en slik anledning.

Skrevet

Å dere må hjelpe meg, hvor finner jeg slike smykker.

Dere jenter er helt fantastiske som kan hjelpe meg altså.

Skrevet

Jeg må ha noe som jeg kan kjøpe i Bergen, eller på internett.

Skrevet

En parfyme kanskje? Det hadde iallefall jeg blitt glad for :-D

Skrevet

Bra forslag, men det er ikke så mange månedene siden jeg kjøpte det til henne, hun har så mange at hun ikke klarer å bruke opp alle.

Skrevet
Ville blitt glad for at det så strøkent ut hjemme slik at ikke det første jeg måtte sette i gang med, var husarbeid. Om det samtidig ventet en bedre middag på meg og en liten gave, tror jeg i grunnen dagen ville vært fullkommen.. :)

Oh yeah... ingenting er så turn off som å måtte rydde når man kommer hjem....

I den tiden jeg reiste som mest, kom jeg en gang hjem til en kjøkkenbenk overfylt med skitne kopper. "Det er din tur til å vaske kopper" var meldingen jeg fikk... 1 time senere var vi i butikken og kjøpte vår første oppvaksmaskin....

Pent og ryddig, behagelig musikk, fyr i ovnen (avhengig av årstid) og valget mellom å bli invitert ut på middag eller få middag servert hjemme (trenger ikke være avansert, ost og kjeks kan være topp) noe godt å drikke, OG RENT SENGETØY!!!

... da er jeg solgt. (Er ikke så hypp på smykker og nips)

Skrevet
Å dere må hjelpe meg, hvor finner jeg slike smykker.

Dere jenter er helt fantastiske som kan hjelpe meg altså.

Googlet litt. Titt Inn Boutique AS

Gateadresse: Torgalmenning. 8 Poststed: 5014 Bergen

fører Dyrberg Kern-smykker.

Gjest Thelma :-)
Skrevet
Ville blitt glad for at det så strøkent ut hjemme slik at ikke det første jeg måtte sette i gang med, var husarbeid. Om det samtidig ventet en bedre middag på meg og en liten gave, tror jeg i grunnen dagen ville vært fullkommen.. :) Gaven kunne vært et stilig smykke. Nå vet jeg ikke hva hun liker, men det hadde ikke trengt å være et typisk gullsmykke, et "motesmykke" fra f.eks. Dyrberg/Kern ville vært passende ved en slik anledning.

Helt enig .. mulig jeg er veldig lite romantisk, men komme hjem til strøkent hus og middag på bordet måtte være det beste jeg kunne tenke meg.

Undertøy liker jeg best å kjøpe selv, men jeg råder deg til å ta turen innom en smykkebutikk - se deg ut den ekspeditrisen som ligner mest på din samboer når det gjelder stil og smak - og så spørre henne til råds .. På forhånd må du finne ut om hun liker best hvitt eller gult gull - eller kanskje sølv - eller sølvlignende metaller .. Dyrberg Kern er noe av det fineste som finnes av smykker, ringer, armbånd og ørepynt - ihvertfall dersom du ikke vil koste på henne et veldig dyrt smykke av ekte gull. Eller gå inn i en eksklusiv veskebutikk og få råd til en flott veske - eller noen eksklusive, myke hansker .. der er mye fint å finne rundt omkring :)

Skrevet
Ville blitt glad for at det så strøkent ut hjemme slik at ikke det første jeg måtte sette i gang med, var husarbeid. Om det samtidig ventet en bedre middag på meg og en liten gave, tror jeg i grunnen dagen ville vært fullkommen.. :)

Signerer denne! Ingenting er som å komme hjem til rent hus, mat i kjøleskapet, tom skittentøyskurv, skinnende rent bad, nyklippet gress (årsavhengig) og aller helst nyvaskede vinduer... Da hadde jeg smeltet (kan godt ringe for å få det gjort av vinduspusser). Dersom han hadde kjøpt blomster som stod fremme hadde dettee og vært fint.

Bryr meg ikke så mye om gave, men kunne gjerne tenkt meg en opplevelse: picknic, teater eller konsert, en god gå-tur der vi fikk tid til å snakke masse sammen.

Gjør samboeren min dette når jeg kommer hjem fra en lengre reise, kan bare fantasien sette grenser for hva jeg ville gjort for ham... (og nei, det har ingenting med belønning å gjøre... ref annen tråd :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...