Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg og kjæresten min har hver vår mobil av samme merke (sony ericsson w800i). Kjøpt samtidig for ca 1 1/2 år siden. Skjønner jo at mobiltelefoner ikke er ment for å vare evig, men det jeg synes er litt rart er at begge telefonene begynte å klikke omtrent samtidig. Den sticken vi bruker for å styre menyen driver og henger seg opp og noen ganger hender det at det kommer en svart firkant rundt ikonene på hovedmenyen i stedet for det duse "rundingen" som pleier å være der hvis dere skjønner hva jeg mener..... Litt vanskelig å forklare hehe. Når dette skjer forsvinner all lyden på telefonen også. Hvis vi slår telefonen av og på funker den igjen. Han har brukt telefonen mye mer enn hva jeg har, jeg bruker den stort sett til å sende litt sms, mens han bruker den mye i jobbsammenheng. Da synes jeg det er litt rart at begge telefonene klikker på samme måte og samtidig og begynner å lure på om bransjen er så snikete at de programmerer telefonene til å klikke etter en viss tid? Noen som har lignende erfaringer?
Kykkelikokos Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Det er kanskje en feil på det partiet med mobiltelefoner dere har? Jeg tror nok ikke bransjen er så sleip at de programmerer telefonene til å klikke etter en viss tid. Dagens mobiltelefoner blir vel relativt fort ødelgt/utslitt uanset. Batteriet blir veldig fort dårlig. Kanskje det hjelper å oppdatere firmwaren på telefonen?
Tuddelidu Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Min SE k750i er ca like gammel, og har de samme feilene. I tillegg har den det med å liksom-slå seg av (blir hvit-svart-hvit-svart før den slår seg på igjen), helst akkurat når jeg sender/mottar en melding eller er midt i en samtale...
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Har en w800i, og har aldri hatt problem med at den slår seg av. Men jeg vet at noen SE-mobiler har hatt problemer med heng, og da har det ofte hjulpet med software/firmwareoppgradering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå