Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 jeg og sambo studerer i sammen. kort fortalt. ei jente der tåler ikke trynet mitt der. hun kan stå og sleike sambo opp etter ryggen foran meg, uten å si så mye som et hei til meg. de har fått en veldig god og vennskapelig kontakt. hvis jeg har vært vennlig og imøtekommende svarer hun så vidt og ser stygt på meg. greit. hun liker meg ikke. ingenting jeg får gjort noe med. ikke verdens undergang heller. kjæresten går nå i samme klasse som henne, og dette var han kjempe glad for å fortelle meg. er ikke det å gni det inn egentlig? selvfølgelig skal han få fortelle meg det, men på den måten han fortalte det. han gnei det inn for å prøve å få meg sjalu samtidig som har var sånn: "moahaha" i stemmen. jeg reagerte helt "vanlig". hva syns dere om han i denne situasjonen? jeg har ikke giddet å si noe. kommer ikke til å si noe heller. lurer bare på hva andre hadde følt og ment i en sånn situasjon.
Gjest beekeeper Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 (endret) Hun hadde jeg ikke brydd meg om, men han hadde jeg blitt sur på fordi han pratet sånn. Hvorfor gjorde han det da? For å terge deg? Kan godt hende at han synes det er "gøy" at ei dame er etter han, at han føler seg bra da og må skryte litt på en måte.. (Mener ikke det er greit uansett da) Endret 12. september 2007 av beekeeper
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Hvorfor skulle han godte seg? Om du får svar på det har du nok svaret ditt også. Ellers er det vel også litt opp til ham om du går over ens med vennene hans, og at han prøver å få dere til å bli kjennt. Jeg hadde sytes det var sårende om han var mye sammen med en venn/venindre som misslikte meg, dersom han ikke prøvde å gjøre noe med det.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Hun hadde jeg ikke brydd meg om, men han hadde jeg blitt sur på fordi han pratet sånn. Hvorfor gjorde han det da? For å terge deg? Kan godt hende at han synes det er "gøy" at ei dame er etter han, at han føler seg bra da og må skryte litt på en måte.. (Mener ikke det er greit uansett da) Nei jeg driter i henne. Ja, det virker som om dette er gøy på en merkelig måte. At hun oppfører seg som en uhøfflig jente rett foran meg enser han ikke. Ikke at det er hans oppgave å gjøre noe med det. jeg vil ikke det selv en gang. Vi omgåes sjeldent, men jeg tror ikke ahn tenker sitt en gang. Hvorfor skulle han godte seg? Om du får svar på det har du nok svaret ditt også. Ellers er det vel også litt opp til ham om du går over ens med vennene hans, og at han prøver å få dere til å bli kjennt. Jeg hadde sytes det var sårende om han var mye sammen med en venn/venindre som misslikte meg, dersom han ikke prøvde å gjøre noe med det. For da blir jeg for en gangs skyld sjalu? Han kan jo ikke unngå ei i klassen sin da.
Gjest beekeeper Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Har vært i akkurat samme situasjon, og det som hjalp meg var at han kuttet henne helt ut. Skjønner at det er vanskelig når han går i klasse med henne da, men han skal respektere deg såpass at han oppfører seg ordentlig ovenfor deg. Det er det minste han bør gjøre! En kjæreste skal ikke være der for å få deg til å føle deg dårlig eller mindre verdt enn en annen jente. Hvis de er gode venner, er det sikkert også litt verre. Men jeg vil tro at du føler deg bedre med deg selv hvis han respekterer deg mer. Si fra! Og hvis hun er ekkel mot deg eller oppfører seg rart mot deg, så ta det opp med henne der og da. (Dette har jeg angret sårt på at jeg ikke har gjort!!) Kjæresten din bør være såpass moden at han oppfører seg ordentlig om noen er ute etter han.
Mensen Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Det er bare en løsning på dette: KRIG. Neste gang hun er i nærheten av dere passer du på å gi kjæresten din ekstra mye oppmerksomhet. Kyss og klin, hold ham i hånda, beføl ham, skryt av hvor deilig sex dere hadde i natt osv. Himle med øynene og sukk høylydt når hun prøver å si noe.
caso Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Det er bare en løsning på dette: KRIG. Neste gang hun er i nærheten av dere passer du på å gi kjæresten din ekstra mye oppmerksomhet. Kyss og klin, hold ham i hånda, beføl ham, skryt av hvor deilig sex dere hadde i natt osv. Himle med øynene og sukk høylydt når hun prøver å si noe. Good one .. det tror jeg også jammen løser alt
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Har vært i akkurat samme situasjon, og det som hjalp meg var at han kuttet henne helt ut. Skjønner at det er vanskelig når han går i klasse med henne da, men han skal respektere deg såpass at han oppfører seg ordentlig ovenfor deg. Det er det minste han bør gjøre! En kjæreste skal ikke være der for å få deg til å føle deg dårlig eller mindre verdt enn en annen jente. Hvis de er gode venner, er det sikkert også litt verre. Men jeg vil tro at du føler deg bedre med deg selv hvis han respekterer deg mer. Si fra! Og hvis hun er ekkel mot deg eller oppfører seg rart mot deg, så ta det opp med henne der og da. (Dette har jeg angret sårt på at jeg ikke har gjort!!) Kjæresten din bør være såpass moden at han oppfører seg ordentlig om noen er ute etter han. men hvordan skal han forholde seg til henne i klassen når de sitter sammen og sånn? hun vil sikkert begynne å lure. jeg angrer og på at jeg ikke har sagt noe. det er nesten så jeg ønsker det skjer igjen så jeg får tatt henne. hun er ufyselig (mot meg). hun trenger å få høre hva slags oppførsel hun har. Det er bare en løsning på dette: KRIG. Neste gang hun er i nærheten av dere passer du på å gi kjæresten din ekstra mye oppmerksomhet. Kyss og klin, hold ham i hånda, beføl ham, skryt av hvor deilig sex dere hadde i natt osv. Himle med øynene og sukk høylydt når hun prøver å si noe. Hehe. smart men det føles litt teit vil jeg tro. jeg vil heve meg litt over henne.
Gjest beekeeper Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 men hvordan skal han forholde seg til henne i klassen når de sitter sammen og sånn? hun vil sikkert begynne å lure. jeg angrer og på at jeg ikke har sagt noe. det er nesten så jeg ønsker det skjer igjen så jeg får tatt henne. hun er ufyselig (mot meg). hun trenger å få høre hva slags oppførsel hun har. Hehe. smart men det føles litt teit vil jeg tro. jeg vil heve meg litt over henne. Ja, det var det jeg tenkte, at det sikkert blir veldig vanskelig. Men poenget er at han skal oppføre seg ordentlig mot deg uansett, og ikke "terge" deg med det. Det er veldig umodent. Jeg skjønner så godt følelsen! Forferdelig følelse å angre på noe sånt. Men du vet jo hva du skal gjøre om det skjer igjen. Og husk for all del - VÆR SAKLIG. Da er det hun som taper til slutt. Prat med kjæresten din og få forklaring fra han om hvorfor han oppfører seg på denne måten. Si at han ikke skal gjøre det i fremtiden, fordi det plager deg. Be han også å være obs på henne hvis hun er ekkel mot deg, og støtte deg når det skjer. Resten må du ta tak i selv når det gjelder henne.
Gjest r Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Det er bare en løsning på dette: KRIG. Neste gang hun er i nærheten av dere passer du på å gi kjæresten din ekstra mye oppmerksomhet. Kyss og klin, hold ham i hånda, beføl ham, skryt av hvor deilig sex dere hadde i natt osv. Himle med øynene og sukk høylydt når hun prøver å si noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå