Gå til innhold

Hvor stort boligareal har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor boltreplass har dere fordelt på hvor mange personer?

Akkurat nå bor jeg sammen med en kompis på cirka 65kvm tror jeg. Har vært vant til en liten studenthybel, så det er nesten luxus dette.

Om jeg om kjæresten kjøper den leiligheten vi lurer på, så har vi pluttselig 110kvm på to personen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi leier for tiden og har nå 100kvm. Syns det er veldig bra for oss to. Før hadde vi 65kvm og det ble for lite

Gjest Gjest_bølla_*
Skrevet

Vi har 200kvadrat fordelt på 6 stykker.

Skrevet

Vi har 70kvm delt på to personer. Ønsker oss noe større :) Ikke fordi vi går så mye oppå hverandre, men det er greit med litt ekstra plass, spesielt nå som vi venter en liten en.

Skrevet

Vi har 150 kvm og er to voksne (og to katter).

Skrevet

230 kvm leilighet i Oslo sentrum som bebos av to personer.

Skrevet

Ca 120 på to voksne og ett barn. Kjeller i tillegg, men her oppholder vi oss ikke.

Skrevet

Vi er to voksne og en tolvåring samt tre katter som trøkker oss sammen på 70 kvadrat.

Skrevet

Eierleilighet på 121 kvadrat + kjeller, garasje og sykkelskur... Vi syntes vi hadde kjempe god plass da vi var 2, men så kom det en hund og en baby... Så vi må nok snart ut å se på hus :)

Skrevet

110 kvm. Vi er to + hund. Og jeg jobber fra hjemmekontor.

Gjest Glad og trangbodd
Skrevet

Vi er en voksen og tre barn på 72 kvm. Og det verste er at vi trives godt med det :)

Skrevet

Vi har 63 kvm, har heldigvis godt med lagringsplass i kjeller og på loft, og planløsningen er ganske praktisk slik at det er greit nok med plass så lenge det bare er oss to. På sikt så må vi nok enten flytte eller bygge ut.

Skrevet

Vi ha 116 kvm. pluss loft og kjeller.

Vi er en voksen+ett barn.

Skrevet

65 kvadrat + balkong, bod og garasje. 2 personer og 4 akvarier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...