Gjest nextlife Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Noen forslag til et lettvint bordplasserinsverktøy. Har prøvd meg på det svenske brollopstorget, men får det ikke til, selv om jeg har registrert medlemskap. Noe lure tips, eller norske sider?
Gjest Elize Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hva mener du med bordplasseringsverktøy?
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 (endret) Noen forslag til et lettvint bordplasserinsverktøy. Har prøvd meg på det svenske brollopstorget, men får det ikke til, selv om jeg har registrert medlemskap. Noe lure tips, eller norske sider? Måtte bare sjekke og fikk det lett til. Hva var det som du ikke fikk til? For å forklare.. Logg inn på medlemssidene - vel verktyg som står i menyen til venstre - velg bordsplacering - trykk på ny bordsplasering - velg type bord og navn på oppsettet - velg hvordan bordet skal stå, hvor mange plasser det skal være på hver side o.s.v - Trykk på stolene for å legge på et navn. Når du er ferdig eller når du selv vil går du nederst på siden og trykker på ippdatera, da kommer alle navna opp.. Endret 12. september 2007 av Gjest
Gjest nextlife Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Måtte bare sjekke og fikk det lett til. Hva var det som du ikke fikk til? Mulig det er bare jeg som er stokk dum . men jeg trykker : personlig verktyg->Bordsplacering -får da opp siden "introduction för Borrdpacering. Kommer meg bare ikke videre her fra. Nytter ikke å trykke på Bordplacering på nytt, da kommer samme siden opp :gråte:
Stine66 Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Jeg gikk også inn og prøvde, og hadde ikke noe problem med å komme inn, gikk veldig fint. Kan det være nettleseren du bruker som ikke støtter programmet?
*Lollipop* Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 (endret) .. Endret 3. april 2008 av Tassie
Gjest nextlife Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Jeg har hatt samme problemet hvis jeg bare har gått inn på brollopstorget.se... hvis jeg går inn der, trykker på 'min sida' oppe i høyre hjørnet, så på 'verktyg' og så 'bordsplacering', så funker det hos meg Yesss, der funket det gitt, tusen takk Tassie du reddet meg. (2 1/2 uke igjen nå, vil gjerne ha mest mulig ferdig nå)
Gjest Gjest_Tua_* Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Vi hadde bryllupsfesten på Uppigard Natadal i Seljord, og de har et veldig enkelt bordplasseringsprogram på bryllupssidene. Der kunne vi velge mellom U- og E-bord, og det kan godt hende det kan passe andre steder også. Det er bare å skrive inn navnet på gjestene på en liste og så dra dem rundt bordet med musa og slippe dem der man vil ha dem. Og så kan man flytte folk fram og tilbake hele tiden. Til slutt skriver man ut et fint bordkart. Gå på www.natadal.no og klikk på Bryllaup, der finner du programmet.
Gjest nextlife Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Hva mener du med bordplasseringsverktøy? En internettside hvor man kan definere bordet man skal ha, plotte inn navnet på gjestene på rett sted, få frem en ferdig borplan med navn. Skrives så ut på dertil egnet papir, og settes opp i lokalet slik at gjestene kan se hvem sitter hvor.
Stine66 Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Vi hadde bryllupsfesten på Uppigard Natadal i Seljord, og de har et veldig enkelt bordplasseringsprogram på bryllupssidene. Der kunne vi velge mellom U- og E-bord, og det kan godt hende det kan passe andre steder også. Det er bare å skrive inn navnet på gjestene på en liste og så dra dem rundt bordet med musa og slippe dem der man vil ha dem. Og så kan man flytte folk fram og tilbake hele tiden. Til slutt skriver man ut et fint bordkart. Gå på www.natadal.no og klikk på Bryllaup, der finner du programmet. Men der kan man ikke være mer enn 86, eller noe slik? Vi blir flere enn det, så da kunne jeg ikke bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå