Gjest dustemor Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Ikke noen spesiell grunn, annet enn at jeg synes han fortjener det.... Jeg har gått igjennom en tøff periode i det siste, og han har vært min klippe, uansett hvor urettferdig og slem jeg har vært mot han. Men i dag våknet jeg glad, og er fortsatt glad, så jeg har funnet ut at jeg vil kjøpe en gave til han. Tror han skjelden får gaver, han har aldri fått noe utenom av meg. Men hva skal jeg kjøpe. Jobber på Aker Brygge så må bli noe man får tak i her. Han er sånn duppeditt gutt, men har det meste og jeg aner ikke hva han trenger egentlig... Men han er ikke sånn playstation eller noe sånn fyr heller... Hva ville dere kjøåt? Tenkte sånn 500-1000 kr...
Amused Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Et gavekort på duppeditter, så finner han vel alltids noe Og en liten ting i tillegg, som f.eks. Love Hearts-godis? Hvis han er den typen, da. Eller pizzaovn? Med visse forbehold.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Hmmm hva ligger på aker brygge? Hva med ny klokke om han liker det, eller smykker om han er av den typen. Det har kommet så masse stilige smykker til menn nå i høst. Hva er hobbyene da? Hvilken type dupeditter liker han? Hva med filmer/serier han liker? Jeg og mannen min elsker å se på serier sammen, han hadde blitt kjempeglad for noe slikt fordi det er noe han liker men også noe vi kan gjøre sammen. Ellers er mannen min ganske enkel også. Han hadde blitt kjempeglad om jeg hadde bakt ham ei kake(han elsker kaker) eller kjøpt donuts til ham, han hadde blitt glad for blomster fordi det altid er han som gir dette til meg og ikke omvendt. Han hadde blitt glad for kinobiletter til den kommende filmen han har så lyst å se eller en konsert han gledet seg til, eller alle slike småting som viser at jeg har tenkt på ham og hva han liker (og ikke minst at jeg husket dette, som hva som er yndlingskaka etc), og mener det er det viktigeste. Om dere har litt mer penger enn oss kunne kanskje biletter til en plass han ønsket å reise være veldig kjekkt. Ei natt på hotell i nabobyen eller noe slikt, der dere kan nyte å være glade sammen for en gangs skyld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå