Kitsune Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Prøvde å finne bilde av skoene på nettet, men klarte det ikke. Er ikke lengre veldig flink til å matche ting, men falt for disse skoene. Så over til dere: Kan noen tipse meg om hva jeg kan ha til? De likner på disse, bare at de er sorte uten den der metallremsa, og så er de rynket oppå vristen. De er kjøpt på økonomisko, forresten. Men det er samme form som i linken. Skjørt? (hvilken) Bukse? (hvordan form) Hvaforno'? http://www.dinsko.no/Dam/Modeller/Skor.asp...4386&cnt=15
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Ankelstøvletter er somregel finest til bukser synes jeg (med mindre du har supertynne, lange bein). Det praktiske er jo at de passer med bukser som er smale nederst, slik mange modeller nå er (bare pass på at buksa er lang nok). Men generelt passer de jo med de fleste buksefasonger (med unntak av sånne som slutter midt på leggen).
Gjest Frøken Titt Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeans, shorts, skjørt. Men ja, det er finest hvis man har lange slanke ben til disse skoene med skjørt f.eks.
Kitsune Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 Mitt prosjekt er å bli litt mer "feminin" og fin i klesstilen (<- kanskje finne en stil først) siden jeg går i uniform hele tiden og kleskjøp blir nedprioritert. Og sist jeg var i shoppingposisjon var det helt andre ting som var trendy, så jeg har havnet helt på siden. Skulle egentlig ha støvletter til vinteren, for dette er vel ikke mulig å gå i når sne og hålke gjor sitt inntog.. Skjørtelengde? Har tilnærmet nevnte ben..
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Hvis du har som prosjekt å bli mer trendy så er jo mye lov på skjørtefronten. Men kommer litt an på hvor høy man er og hva slags fasong man har. Generelt synes jeg svært få kler lange skjørt (hvis vi ser bort fra sigøynerskjørtene som var populære for noen sesonger siden og som egentlig passer best til sol sommer og strand) og det som er moderne av lange skjørt og kjoler nå er jo de der kanten skal subbe i bakken. Knelengde kler de fleste, enten rett under el rett over kneleddet. Hvor mye vidde du skal ha avhenger av hoftene. Pass på strømpefarge for å unngå å se veldig mye kortere ut http://www.asos.com/Kate-Bosworth/Asos/Con...2&clr=Black
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå