Gjest Anonym nå Skrevet 2. april 2003 #1 Skrevet 2. april 2003 Jeg har en syklus på 32 dager,dette har vert stabilt nå i siden jeg sluttet på p-pillen for snart 7 månder siden. Sluttet ikke på pillen pga at jeg ville bli gravid men for at bivirkningene var ikke til å leve med. Jeg skulle hatt mensen for 4 dager siden og den er ikke kommet,jeg vennter forsatt på at den skal komme har ikke noe stort håp om at den skal utebli. Gjør den det er det ikke katastrofe og jeg vil jo bli glad,men det er langt fra planlagt. Ville dere tatt en test nå eller ville dere venntet i flere dager før dere tok en eventuell graviditets test???
Mistyen Skrevet 2. april 2003 #2 Skrevet 2. april 2003 ClearBlue-testen skal jo slå ut første dag av ventet mens, så jeg hadde vel kanskje tatt en test sånn for sikkerhets skyld..... :o
Gjest Hilde K S Skrevet 2. april 2003 #3 Skrevet 2. april 2003 Jeg ville faktisk testet i går 1 Jeg klarer aldri å vente... Lykke til da !
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. april 2003 #4 Skrevet 2. april 2003 Jeg ville tatt en test iom. at du har gått 4 dager over tiden. Få saken ut av verden. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #5 Skrevet 3. april 2003 Test med en gang du! Jeg fikk positivt svar fire dager etter ventet mens
Gjest Mayamor Skrevet 3. april 2003 #6 Skrevet 3. april 2003 Jeg testet også 4 daget etter forventet mens og fikk 2 blå... Like greit å få saken ut av verden først som sist... Maya30
aba Skrevet 3. april 2003 #7 Skrevet 3. april 2003 Just go for it!!!! Kjøp en dobbel test, ta en i dag, og hvis den er neg kan du vente noen dager, se om tante Rød kommer - hvis ikke ta en ny test!!!! Lykke til med resultatet, uansett hva du måtte ønske!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå