Gjest vimselot Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg gir ikke gaver, jeg er vel kyniker da?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Tenker du på det å gi gaver til venner og venninner, kjærste og familie eller til veldedige organisasjoner, tiggere, etc?
Kitsune Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Kyniker definerer ikke en som ikke gir gaver.
Kayli Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 (endret) Jeg gir gaver når noen i familien har bursdag og til to fadderbarn når de har bursdag. De samme får også julegaver. Til mine nærmeste venninner kjøper jeg blomster til bursdagen. Jeg sender også blomster til venner når de har det vanskelig, eller når de skal feire noe spesielt. Venner som inviterer til lag ved f.eks. runde bursdager får selvfølgelig gave. Og så gir jeg barselgaver til vennepar som får barn. Dessuten er jeg Plan-fadder; det kan kanskje også regnes som gave? Sist jeg gav noe til noen var i går. Da satte jeg inn penger på gavekontoen til Foreningen for kreftsyke barn. Grunnen til at jeg gir gaver er både tradisjon og å vise at jeg bryr meg om de nærmeste. Det kan man selvfølgelig også gjøre uten at det må være gaver inne i bildet, men personlig synes jeg det er hyggelig med en ekstra oppmerksomhet ved spesielle anledninger. Endret 12. september 2007 av Kayli
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå