Gjest *Gjest* Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Hei! Jeg er en jente på 20 som aldri har hatt orgasme... (før muligens nå i det siste). Har tidligere vært i både langvaring forhold og en utrolig lidenskaplig til og fra-affære, men aldri har jeg opplevd å få orgasme. Selv ikke på egenhånd. Jeg har vært sikker på meg selv, og sikker på partnere, men fortsatt ikke noe. Virket som om jeg har vært nær, men så bryter det. Det skjedde et par ganger ved fingring fra partner at jeg ejakulerte, ved stimuli av g-punktet, MEN jeg fikk liksom ikke noen særlig følelse til det. :S Det bare kom helt plutselig uten noe wow-følelse. På egenhånd har jeg prøvd forskjellige minivibratorer, men det virker som om jeg har nedsatt følelse i klitoris, og derfor fungerer ikke dette. Vurderer å ta piercing for å se om det hjelper på følsomheten. Det jeg skal frem til; de siste ukene har jeg vært så fast bestemt på å få orgasme at jeg har brukt ekstra god tid i dusjen. Jeg fikk det ikke til før, men nå, ved ekstremt sterk stråle virker det faktisk som om det går. Meget god følelse, beina rister, og klitoris blir utrolig kilen/følsom etterpå. Det eneste som er så rart, er at jeg kjenner det spruter noe ut fra der nede. Litt som om jeg tisser på meg, men samtidig ikke, for det kjennes ikke helt likt ut. Det er jo umulig å se hverken hvor det kommer fra, konsistens eller lukt, da vannet renner, men jeg vil tro det er fra urinhullet. Så til mitt spørsmål, er det mulig å ejakulere ved stimulering av klitoris? Jeg trodde det var g-punktet som gjorde det her. Jeg nyter sex fullt ut, men det hadde jo vært en lettelse å kunne få orgasme en dag også. Det ville i allefall gledet den utvalgte partneren også, ikke bare meg. Så til en annen ting, jeg så noe reklame om et veldig kraftfullt massasjeapparat en gang, og lurer på om noen har erfaring med dette? Så mange notater fra brukere om at det var ved bruk av dette de hadde fått sin første orgasme noen sinne, og dette var damer over 30-års alderen. Takk! Setter pris på svar!
Top Gun Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Så til mitt spørsmål, er det mulig å ejakulere ved stimulering av klitoris? Jeg trodde det var g-punktet som gjorde det her. Ejakulasjon kan komme både fra stimulering av g-punktet og klitoris. Jeg har ikke lest den selv, men har hørt at boken “The G Spot and Other Discoveries About Human Sexuality” av Ladas, Whipple, og Perry skal være en god bok om alt dette. ISBN 0-440-13040-9.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Her kan du lese om den kraftige vibratoren.
Tåka Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Hvorfor skal glede koste sååå mye, nesten 1300 kr! Jezez! :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå