Gå til innhold

Etterlyser tilbakemeldinger om TIGI Catwalk

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

For mange uker siden hadde vi en tråd her som handlet om riktig hårpleie og jeg snakket endel om merket TIGI, det endte med at en 6-7 stykker sa at de skulle forsøke denne shampooen og jeg lurer på om hva dere synes om den.

Selv elsker jeg denne serien :D

Minnie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd Tigi selv, men synes ikke den var noe særlig.

Gjest Kinga
Skrevet

Min faste frisør bruker TIGI-produkter ved vask og styling. Var der i går og håret mitt luktet som en hel godteri-butikk etterpå :ler:

Selv er jeg veldig fornøyd med de produktene jeg har fra TIGI; har særlig sans for bed-head styling-produktene.

"Catwalk"-shampoo'en har jeg ikke prøvd, så svaret mitt i denne tråden er vel utenfor tema kanskje. Ville allikevel benytte anledningen til å skryte av TIGI, tross "candy store"-assosiasjonene fra tirsdagen.

Vibeke

Skrevet

Jeg har både shampoen og balsamen og jeg er kjempefornøyd med de, håret blir mykt og blankt, jeg har halvlangt hår, min søster, som og har den, har langt hår og hun synest håret ble litt "tungt".

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

TIGI er litt Candy-Store aktig ja, men det er sabla gode produkter og det er noe eget ved å kunne vaske håret hver morgen med en skikkelig Barbie-rosa shampoo :D

Minnie

Skrevet

som en av mange trenger jeg milde sjampoer, tiden med "Date" er over (var det ikke det den het) er denne mild? hvor får man tak i disse?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

TIGI er mild og god og kjøpes kun hos frisør, ta en titt på denne siden:

www.tigi.co.uk

Minnie

Skrevet

Kan ikke si og ha sett disse før, men ser jeg dem prøver jeg gjerne. :)

Skrevet

Du kan få tak i produktene på frisørsalonger, du ser om de har den, for den er fargerik og står som regel utstilt i vinduet.

Skrevet

skal huske det neste gang jeg er går forbi en frisør. :)

Skrevet

Jeg har jobbet med TIGI produktene og synes ikke at de var noe spesielt gode. Personlig ville jeg valgt mange andre merke før TIGI.

Skrevet

Brum- hvilke merker da? Er det noen du vil anbefale?

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøvde også TIGI, men håret ble ikke noe bra etter å ha brukt den, så jeg anbefaler den IKKE!!! Da kan man heller kjøpe shampo i dagligvarebutikken istedet for å sløse bort penger på den, for jeg synes ihvertfall L'oreals shampoer er bedre enn TIGI.

Skrevet

Har de forresten styling-produkter som passer godt til langt, tykt og "tungt" hår? Det ville fått meg til å løpe og kjøpe i hvertfall :)

Gjest Indira-ikke pålogget
Skrevet

Jeg elsker TIGI!

Etter at jeg kjøpte TIGI's Curl jam har håret mitt sett ti ganger bedre ut!

Har veldig tykt hår, med litt krøller i. Har aldri funnet noe som "roer" ned håret mitt. Men denne får frem krøllene veldig bra, og det er ikke så stort som det pleier å være lenger.

Lukter godteri men det kan jeg leve med!

Har også prøvd en balsam derfra, men kommer ikke på hva den heter i farten. Men den også var veldig bra.

Vel verdt den stive prisen!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har TIGI Dumb Blonde shampo stående i badehyllen, og bruker den når håret er nyfarget. Men jeg synes den gjør håret tungt, og den vil ikke bli kjøpt på nytt, til tross for at den lukter vanvittig godt. Personlig synes jeg Sebastian har mye bedre produkter enn TIGI.

M

Skrevet

Har brukt Catwalk i snart et år nå, og er storfornøyd!

Bruker shampo og balsam på de blå flaskene (tror det er Honey & Oatmeal) - som både lukter godt og er kjempefine for håret mitt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Elsker Tigi bedhead- produktene ihvertfall...

Lett å skape en fresh og trendy look...

Skrevet

Juneburg. Redken sine produkter har jeg jobbet med i mange år og de slutter ikke ¨imponere meg. Kjempe bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

www.lookfantastic.com her er dt tigi sjampoer til nesten halve prisen.....tror jeg da.Har ikke sett på den så veldig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...