Gjest Bie29 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Samboeren min er på nettby. han har ikke oppgitt sivilstatus i det hele tatt, men har bilder av meg liggendes der som hans samboer. Han vil ikke slette seg derfra. noen jeg syns var rart. han skyldte på gruppene. at de var de som gjorde at han fikk poeng der inne. han er 27 og mener han kun skriver med ei venninne og en gutt på 18 som er med i en gruppe der. derfor får han poeng. jeg nekter han IKKE å være der. det er greit for meg. han gjør IKKE NOE GALT, men vet jeg egentlig det? jeg sjekket om han bet på et agn. ei nydelig jente jeg fant på en internetside tok kontakt med han. han svarte ikke. hvordan få han til å bite på agnet? han går alltid tilbake og kikker på alle jentene som har kikka på han. hvorfor har han behov for å gjøre det? noen av de som titter på han er jo 15-16. og jeg kan ikke tro at han titta tilbake.
Gjest Gitte Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hvis du/hu var så nydelig og han ikke gadd å sjekke... Er ikke det en god ting? Og kanskje han faktisk forteller sannheten? Men nei, mannfolk kan man vel ikke stole på uansett?
Kylling Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Skjønner ikke helt problemet her. Han har fortalt grunnen til at han er på nettby. Han har bilder av deg, til og med med betegnelsen samboer. Han prøver altså ikke å fremstå som singel. Det går faktisk an å ha profil på slike steder uten å være ute etter dating. Og du skriver at han ikke svarte denne nydelige dama. Var ikek det bra da? Hvorfor vil du at han skal bite på agnet? :klø: Her er det et eller annet som ikke henger helt på greip.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 fordi jeg hadde forberedt meg på at han skulle svare. tror han skriver med andre jenter der. som han ikke vil innrømme. mange driter jo i om andre har kjæreste og.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Nå er Nettby det dårligste sjekkestedet jeg har vært bort i. Man får kontakt med ulike folk, gjerne gjennom diverse diskusjongrupper. Jeg synes det er et koselig tidsfordriv og jeg har blitt kjent med flere veldig ok mennesker. Jeg hadde ikke hengt meg opp i det at samboer var på nettby. Kanskje krevd at det skulle stå samboer i selve profilen.
aline Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 fordi jeg hadde forberedt meg på at han skulle svare. tror han skriver med andre jenter der. som han ikke vil innrømme. mange driter jo i om andre har kjæreste og. Er det ikke en bra ting da, at han ikke svarte, eller VILLE du at han skulle svare? VIL du at han skriver med andre jenter uten å innrømme det? Og hva er det som gjør at du tror han gjør det? har du sett noe eller gjør han noe som skulle tilsi at han driver å skriver med andre jenter? Eller er du som innbiller deg ting? tillitt er en fin og viktig ting, har du det ikke til din kjære, og dere bor sammen, så bør du finne ut om dette er ett problem DU har, altså at du er usikker eller om det faktisk er han gjør deg usikker. at han alltid går inn å sjekker jenter som har vært på siden hans, nysgjerrighet? trenger langt ifra å være lyst på dem ihvertfall. ;-) Kanskje han går innom profilen til alle gutta som er innom også?
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Hei En kompis av min samboer spurte for ei tid siden om jeg var på Nettby.. Men der hadde jeg aldri vært. Spurte min samboer om han var der. Nei det var han ikke.. Men nå er det nå sånn at noen ganger så føler jeg når han bløffer litt for meg.. Så her om dagen gikk jeg inn på Nettby for første gang, for å se hva det var, og for å se om min kjære var der. Fant min kjære, der han hadde hatt profil siden i sommer.. Eller profil og profil. Det står ikke noe særlig der, men søkte opp navnet, og ser av de to vennene som er lagt til, og det de har skrevet om ham, at det er han. Men har funnet ut at det er ikke noe galt i at han er der.. Nettby er vel ikke akkurat verdens største sjekkested. (Det er vel enhver arbeidsplass mener jeg å ha hørt).. Ser venner av ham ligger der, ungene hans ligger der, så tror faktisk ikke at han er der for å være på sjekkern. Det er vel helst tidsfordriv, og nyskjerrighet.. Ser jo selv at jeg blir litt revet med når jeg går inn der, og søker på venner av meg.. Fant faktisk flere kjente som jeg nesten har mistet kontakten med de senere år.. Så jeg lurer nå på om jeg skal si at jeg vet at han er der,og at jeg lager meg en profil jeg også.. Han fridde til meg for ei uke siden, så jeg tror ikke han er der for å finne noen erstatter for meg :rødme: Og skulle han det, så er det best at han finner ei ny fort, for jeg har ikke lyst til å være sammen med en som ikke finner meg god nok.. Om jeg skulle se at han begynner med noen heftig flørt i gjesteboka si så vil jeg nok si fra, på lik linje som jeg ville sagt fra om han gjorde det når vi er sammen ellers.. Det er da grenser for hva jeg finner meg i. Skal han styre med andre så versågod. Men da mister han meg, så får han selv bestemme hva som betyr mest for ham. Men utover det så kan man ikke tvinge noen til å være tro.. Man får heller følge litt med, uten å bli paranoid. Det handler om å stole på hverandre, men ikke helt blindt... Det har jeg erfart tidligere (Var nok derfor jeg sjekka litt om hva nettby var og om han var der.. Men etter selv å tidligere vært aktiv på både Blink, Møteplassen, Match o.l. Så ser jeg ikke på Nettby som noe sjekkested. Tror du kan slappe av så lenge det er der han er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå