Gjest Gjest_Egwene_* Skrevet 11. september 2007 #1 Del Skrevet 11. september 2007 Noen som vil være med på en "bokring" der vi byttelåner bøker med hverandre? Tenkte meg noe slikt som: - alle som er med i ringen legger ut hvilke bøker de har som de vil låne ut , oppdaterer etterhvert hvilke bøker de har inne og hvilke som er utlånt. - kun de som er med i ringen og har bøker liggende ute kan låne bøker av de andre. - PM sendes til den som eier boka de vil låne. - tiden du kan låne boka kan f.eks settes til 3 uker? Ettersom bøker er veldig dyrt ville jeg iallefall benyttet meg av en slik ring. Jeg har endel bøker selv som jeg godt kunne tenkt meg å dele med andre. Noen som vil være med, eller noen som vil ha sagt noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. september 2007 #2 Del Skrevet 13. september 2007 Hei, flott ide! Men det blir fort dyrt og sende bøker også! Hva med å titte innom her: http://www.bookcrossing.com/ Det er flere norske brukere, prøv også å få med flere fra distriktet du bor i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. september 2007 #3 Del Skrevet 17. september 2007 Biblioteket er nå ett fint sted da Der får man låne alt gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. september 2007 #4 Del Skrevet 17. september 2007 Hva med en online bokring der man istedenfor å låne bøker til hverandre rett og slett anbefaler en bok? Det har jeg bruk for da jeg er helt utlest på mine favorittforfattere (vel nesten da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå