lillesky Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg lurer veldig på hva jeg skal gi til et vennepar av meg. De har laget ønskeliste, men det er ingen organsisering, slik at de i verste fall kan ende opp med 50 kokkekniver. Jeg tenker både på meg og paret; at vi skal slippe å drasse på mye stæsj frem og tilbake. Gavekort er litt upersonlig, synes jeg, men er egentlig det beste. Hvordan kan man gjøre det mer personlig?
Amanlis Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg synes ikke gavekort er upersonlig. Man kan jo kjøpe ei flaske vin som blir pyntet med f eks blomster og gavekortet. Har selv gitt bort gavekort til brudepar, hvor brudeparet har blit veldig glade og sagt at det er hyggelig å få. Da kan de kjøpe noe de ønsker seg/trenger i stedet for å bytte.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 vi fikk en del gavekort og penger til vårt bryllup i juni, er strålende fornøyd med det... Hvis du virkelig ønsker å gjøre det mer personlig, kan du jo gjøre noe jeg pleier å gjøre med smågaver( dvs penger, smykker osv) Siden jeg er blomsterdekoratr gjør jeg dette selv, men veldig greit å bestille i en butikk også: lag en liten dekorasjon, hvor gaven( i dette tilfellet gavekortet) er hovedfokus, det trenger ikke være store greiene, men det pynter veldig opp på et gavebord.
Gjest nextlife Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Gavekort er litt upersonlig, synes jeg, men er egentlig det beste. Hvordan kan man gjøre det mer personlig? Synes egentlig gaverkort er veldig personlig, da får jo brudeparet det de ønsker seg! Hvis du virkelig vil slå til med noe persolig, inviter de på en eller annen opplevelse i lag med deg, feks restauranbesøk, spa, klatreundervisning, teater, konsert osv. Vi har selv ønsket oss gavekort, gjerne på opplevelser (har stort sett det vi trenger etter x antall år i samme hus!
lillesky Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Siden jeg er blomsterdekoratr gjør jeg dette selv, men veldig greit å bestille i en butikk også: lag en liten dekorasjon, hvor gaven( i dette tilfellet gavekortet) er hovedfokus, det trenger ikke være store greiene, men det pynter veldig opp på et gavebord.Så lurt!! Kjempeflott idé, tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå