Gå til innhold

www.film24.no

Gjest Cosmic Girl

Anbefalte innlegg

Gjest Cosmic Girl

Noen som har problemer med Film24 for tiden?

Har hatt abonnement der i mange år, og aldri opplevd så mye tull som nå.

De virker utrolig treige til å sende filmer i retur, og man får heller ikke noe svar fra kundeservice.

Er det bare meg de ikke liker lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har også store problemer med å få kontakt med kundeservice.

Mitt problem er at jeg ikke har mottatt siste forsendelse og får derfor heller ikke nye filmer. Kundeservice svarer ikke, så hva gjør jeg da? Jeg har både sendt mail og ringt. Jeg er låst fast og kommer derfor til å si opp abonnementet og fraråder alle å registerer seg på film24.no !

/Trond/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mia_*

Jeg har også vært kunde hos film24 i årevis. De siste 3 månedene har jeg omtrent ikke fått filmer selv om lista har vært laaang. Nå har de unnlatt å registrere den ene av 2 returnerte filmer noe som fører til at jeg ikke mottar nye og ingen svarer på kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forhenv Cosmic Girl

Etter å ha prøvd å komme i kontakt med Film24 flere ganger gjennom 3 uker uten hell, valgte jeg å ikke fornye mitt abonnement.

Synd at jeg ble nødt til å gjøre dette, etter å ha vært kunde der i 4 år uten noen som helst problemer. Men de siste månedene ble det bare mer og mer tull, og det å da i tillegg ikke få svar på henvendelser, ble begeret fullt og abonnementet sagt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde de samme problemene med film24 for et års tid siden, så jeg sa opp hele abonnementet. Jeg har hørt mye godt om brafilm, så det er mulig jeg forsøker det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest moviefreak

Må bare støtte dere med maretittaktige opplevelser av servicen til Film24. De sender rett og slett ikke ut filmer på lange tider, sist gang satt de en uke på mine. De svarer konsekvent ikke på mailer, selv om de har verdens beste grunner til å være ydmyke og be om unnskyldning. De løfter ikke en finger for å kompensere for at svikter sine forpliktelser og lurer folk for penger. De er rett og slett en en skamplett!

STYR UNNA! Så nå er dere i hvert fall advart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theresiiita

Har vært medlem i godt over ett år på film24, men i det siste har det vært bare tull. Har prøvd å få tak i folka siden juni.. har sendt 4-5 mailer, 1 brev og har prøvd å ringe de nesten hver dag. Helt på trynet kundeservice! Blir forbanna... Sendte to filmer tilbake i posten den 25 juni, og de har enda ikke blitt registrert som mottatt av film24. Er det de eller posten som tuller? Jeg har ihvertfall sendt filmene, men nå må jeg likevel betale hver måned... Har avslutta abbonnementet mitt, og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale helt til de har mottatt filmene... HVA?

Forbrukerrådet neste tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...