Peach85 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 vi overtok nettopp en hannkatt som er kastrert for et par måneder siden. vi fikk beskjed om at han fortsatt kunne markere, men at dette var noe som ville avta etter hvert. for et par dager siden hadde jeg lagt sammen nyvaskede klær i en kurv, deretter merket jeg at katten vår hadde vært å tisset oppi kurven på klærne! det luktet slettes ikke godt, så jeg har prøvd å vaske klærne 2 ganger til uten at dette hjalp! det lukter fremdeles like ille! er det noen som har noen tips om hvordan man kan få bort lukta fra klærne??
Gjest Eir Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Fortsett å vask dem, på så høy temperatur de kan tåle og med kraftige vaskemidler. Noen ganger må klær med kattepiss vaskes 4-5 ganger før det går bort. Er det syntetisk materiale kan det være at det aldri går bort, og klærne må kastes.
Leo Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg har kun erfaring med hundetiss (Og kattetiss er vel enda verre...) og på vanlig 40 graders vask kan du glemme det! Du må gjerne vaske klærne flere ganger og de som ikke tåler minst 60 - 70 grader kan du egentlig bare kaste. Selv synes jeg det hjelper med litt eddikk i siste skyllevann, men det er mulig det bare er innbilning. Det skader i hvert fall ikke å prøve.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 har katter de tisser på alt som de hvet mennesker er glad i. vi vasker dem men det hjelper aldri så vi tar god lukt på og etter en stund går det vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå