Gjest Gjesten Skrevet 13. september 2007 #21 Skrevet 13. september 2007 Oralsex er vel også penetrering; penis penetrerer munnen til den som gir oralsex? Og er ikkje analsex penetrering? Altså, sidan det blir definert penis i vagina? I mi bok er i alle fall oralsex også penetrering, og sex. Men eg har samme syn som Eir og dei.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. september 2007 #22 Skrevet 13. september 2007 Oralsex er vel også penetrering; penis penetrerer munnen til den som gir oralsex? Og er ikkje analsex penetrering? Altså, sidan det blir definert penis i vagina? I mi bok er i alle fall oralsex også penetrering, og sex. Men eg har samme syn som Eir og dei. Herregud fryktelig så opphengte folk er i hva jeg teller da. Ja det er sex alt.Til og med egensex er jo sex på en måte! Men jeg som sagt teller ikke det med om jeg får et spørsmål om hvor mange sexpartnere jeg har hatt! Jeg skrev at jeg hadde hatt mere oral enn sex, men det skulle vel stått mere oral enn samleie. Fornøyd nå?
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. september 2007 #23 Skrevet 13. september 2007 Men jeg synes jo egentlig at denne sexen er tatt helt av. Nå er det jo sex når du onanerer og! Men det er en helt annen sak. Spørsmålet var jo om hvor mye man har hatt av det og det.La oss nå holde oss til det da
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #24 Skrevet 13. september 2007 Jeg er heeelt enig med hun over, dette med å "ha sex" begrepet har tatt heeelt av. For min del har jeg sex når jeg har blitt penetrert (for et uttrykk). Jeg regner ikke med at jeg har hatt sex om jeg kun har utført oralsesx på ham. La nå alle ha sin def på det!
Gjest Mirina Skrevet 13. september 2007 #25 Skrevet 13. september 2007 Hvordan man beregner antall partnere kan i grunn være det samme. Men at oralsex er sex, er i hvertfall for meg rimelig opplagt. Det heter jo til og med oralsex.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #26 Skrevet 13. september 2007 Onani også. Egensex. Herregud, for noen pripne folk her inne.
Gjest Elfrida Skrevet 13. september 2007 #27 Skrevet 13. september 2007 Det er da ingen som har hevdet at onani er sex i denne tråden? Og hva har det med prippenhet å gjøre? Er det prippent å kalle oralsex for sex?
Gjest milkyway Skrevet 13. september 2007 #28 Skrevet 13. september 2007 (endret) 3 stykker. Føler nesten jeg går offtopic her nå Endret 13. september 2007 av milkyway
Gjest Gjest_Pippilotta_* Skrevet 13. september 2007 #29 Skrevet 13. september 2007 Dum for at jeg ikke teller med de jeg har hatt oralsex med??? Nei jeg teller ikke med dem når folk spør om sexualpartnere nei. Da sier jeg heller så og så mange sexualpartnere og så mange har jeg sugd. Men nå spør jo ikke folk om slikt i tide og utide da!! Jo jeg gjorde jo det. Hva er tallene dine? Pippilotta
milla-mor Skrevet 13. september 2007 #30 Skrevet 13. september 2007 Jeg er heeelt enig med hun over, dette med å "ha sex" begrepet har tatt heeelt av. For min del har jeg sex når jeg har blitt penetrert (for et uttrykk). Jeg regner ikke med at jeg har hatt sex om jeg kun har utført oralsesx på ham. La nå alle ha sin def på det! er veldig enig i dette, altså. hvis jeg har blitt penetrert av to, og sugd tyve, og blitt slikket av tre... har jeg da hatt sex med 25 stk? dette er ment som et seriøst spørsmål, og ikke et forsøk på å være frekk. dette er passelig off-topic, men nå ble jeg veldig nysgjerrig
Gjest Elfrida Skrevet 13. september 2007 #31 Skrevet 13. september 2007 er veldig enig i dette, altså. hvis jeg har blitt penetrert av to, og sugd tyve, og blitt slikket av tre... har jeg da hatt sex med 25 stk?Ja, det har du da! Trodde det var innlysende jeg? Mener du at en lesbe som har hatt oral med mange jenter men ikke har hatt samleie med en mann ikke har hatt sex med noen da? Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at oralsex er mindre seksuelt samkvem (merkelig ord) enn samleie.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #32 Skrevet 13. september 2007 Mener du at en lesbe som har hatt oral med mange jenter men ikke har hatt samleie med en mann ikke har hatt sex med noen da? *APPLAUS* Fin vinkling i en tråd med sabla mye dumme ytringer.
milla-mor Skrevet 13. september 2007 #33 Skrevet 13. september 2007 *APPLAUS* Fin vinkling i en tråd med sabla mye dumme ytringer. det er ingen her som er uenige i at lesber har sex. men det betyr ikke at alle er enige i definisjonen av sex, likevel. for meg er sex samleie, og oralsex er bare oralsex. men artig at folk har så forskjellig syn. "vi hadde sex" vil for meg være ensbetydende med at noen har hatt samleie, mens for andre kan det være omtrent hva som helst. ikke rart folk sliter med kommunikasjonsproblemer!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #34 Skrevet 13. september 2007 Monica Lewinsky hadde overhodet ikke sex med Bill Clinton. Eller??
milla-mor Skrevet 13. september 2007 #35 Skrevet 13. september 2007 Monica Lewinsky hadde overhodet ikke sex med Bill Clinton. Eller?? det er ikke noe poeng i å dra dette videre. det er definisjonsspørsmål, og folk er uenige. men for å være off-topic en siste gang... nei, JEG ville ikke sagt at de hadde sex, for da tenker jeg på samleie. at andre mener noe annet, er helt greit, og jeg kan lett se poenget deres.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. september 2007 #36 Skrevet 13. september 2007 Monica Lewinsky hadde overhodet ikke sex med Bill Clinton. Eller?? Nei trodde hun bare sugde han?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2007 #37 Skrevet 13. september 2007 Sex er det samme som seksuelle aktiviteter mellom to personer, der kjønnsorganer er svært viktig for å oppnå nytelse/orgasme for den ene eller begge. F eks: 1. Penis inni det kvinnelige kjønnsorgan. 2. Penis inni analen til en mann eller kvinne. 3. Penis inni munnen til en mann eller kvinne. 4. Slikking av den andres kjønnsorgan. osv, osv.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #38 Skrevet 15. september 2007 Sugd en, hatt samleie med en. Samme person. Men hos meg kommer oralsex før samleie hos meg pga at det føles mindre intimt på det psykiske planet. Ved samleie så vil det alltid være en fare for graviditet, og et så intimt bånd er jeg ikke villig til å ha med hvem som helst. Men jeg går ikke rundt å suger hvem som helst heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå