Gjest Gjest_Pippilotta_* Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Hei Lurer på hvor mange dere har gitt oralsex. Jeg har faktisk bare ligget med 3 stykker, men gitt oralsex til 8. Er det vanlig å gi oralsex uten å ha samleie? Grunnen til at jeg har sugd istedenfor å ha samleie, er fordi jeg synes det er "værre" å ha ligget med mange. De jeg har gitt oralsex trenger jeg ikke telle med. Skal ikke legge skjul på at jeg liker å gi oralsex heller da
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg har gitt oralsex til alle menn jeg har hatt sex med, og har aldri gitt oralsex til noen jeg ikke har hatt sex med
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg har gitt oralsex til alle menn jeg har hatt sex med, og har aldri gitt oralsex til noen jeg ikke har hatt sex med Er ikke oralsex å ha sex lengre??
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg har gitt oralsex mye mere enn jeg har hatt sex for å si det sånn
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Slutt og tull! Alle aktiviteter mellom to mennesker, som inkluderer kjønnsorganer, er sex! Hva faen er det for slags standard Bill Clinton har satt for definisjon av sex??
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Slutt og tull! Alle aktiviteter mellom to mennesker, som inkluderer kjønnsorganer, er sex! Hva faen er det for slags standard Bill Clinton har satt for definisjon av sex?? Så egensex er også sex da liksom? For min egen del så er sex når det innbefatter penetrering med penis
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Hei Lurer på hvor mange dere har gitt oralsex. Jeg har faktisk bare ligget med 3 stykker, men gitt oralsex til 8. Er det vanlig å gi oralsex uten å ha samleie? Grunnen til at jeg har sugd istedenfor å ha samleie, er fordi jeg synes det er "værre" å ha ligget med mange. De jeg har gitt oralsex trenger jeg ikke telle med. Skal ikke legge skjul på at jeg liker å gi oralsex heller da Har du sugd og svelget i alle tilfellene..?
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Så egensex er også sex da liksom? For min egen del så er sex når det innbefatter penetrering med penis H*n sa at det var mellom to personer. At oralsex også er sex sier seg også selv: 'oralsex'. Går ikke an å suge 50 forskjellige personer og fortsatt påstå at man aldri har hatt sex, fordi det ikke var penetrering med i bildet. Og du mener tydeligvis også at lesbiske ikke kan ha sex?
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 H*n sa at det var mellom to personer. At oralsex også er sex sier seg også selv: 'oralsex'. Går ikke an å suge 50 forskjellige personer og fortsatt påstå at man aldri har hatt sex, fordi det ikke var penetrering med i bildet. Og du mener tydeligvis også at lesbiske ikke kan ha sex? Så da er jeg altså ikke jomfru om jeg har sugd men ikke hatt sex med penetrering? Og jo lesbiske har jo på en måte sex de og da. Men jeg for meg selv teller sex med penis i vagina! Om noen spør rmeg om hvor mange sexpartnere jeg har hatt så teller jeg ikke med de jeg kun har hatt oral med!!
Gjest Elfrida Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Nå kan du telle sexpartnere akkurat som du vil, men det er ikke til å komme fra at sex innbefatter oralsex. Penetrering kalles samleie, ikke 'sex'. Sex er et mye videre uttrykk som innbefatter alle typer seksuell omgang mellom (minst) to personer. Man er jomfru hvis man ikke har hatt samleie, men man har jo hatt sex hvis man har sugd en masse folk f.eks. Ergo det går fint an å være jomfru selv om man har hatt sex!
Gjest Eir Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Jeg har utført oralsex på færre enn jeg har hatt samleie, siden jeg anser oralsex som mer intimt.
Gjest Opa Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Jeg har utført oralsex på færre enn jeg har hatt samleie, siden jeg anser oralsex som mer intimt. samme her.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Så egensex er også sex da liksom? For min egen del så er sex når det innbefatter penetrering med penis Så du leste aldri at jeg presiserte følgende: Alle aktiviteter mellom to mennesker, som inkluderer kjønnsorganer
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 Så da er jeg altså ikke jomfru om jeg har sugd men ikke hatt sex med penetrering? Og jo lesbiske har jo på en måte sex de og da. Men jeg for meg selv teller sex med penis i vagina! Om noen spør rmeg om hvor mange sexpartnere jeg har hatt så teller jeg ikke med de jeg kun har hatt oral med!! ER du dum, eller bare later du som?
Gjest Mirina Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 Jeg har utført oralsex på færre enn jeg har hatt samleie, siden jeg anser oralsex som mer intimt. Jeg anser også oralsex som mer intimt. Men jeg har gitt oralsex til de jeg har hatt samleie med, fordi de jeg har hatt samleie med har vært langvarige kjærester.
milla-mor Skrevet 12. september 2007 #16 Skrevet 12. september 2007 Jeg har utført oralsex på færre enn jeg har hatt samleie, siden jeg anser oralsex som mer intimt. jeg òg...
Gjest Gjest_Pippilotta_* Skrevet 12. september 2007 #17 Skrevet 12. september 2007 Har du sugd og svelget i alle tilfellene..? Nei, har ikke det. Holdt ikke på lenge nok med alle. Husker ikke helt hvor mange, men 3-4 kanskje.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #18 Skrevet 12. september 2007 Men jeg for meg selv teller sex med penis i vagina! Sorry ass, men den blir for tynn. Du kan ikke vri på begrepet sex bare for å forsvare integriteten din hva det gjelder sexpartnere. Oralsex er like mye sex som samleie er. Hadde det vært slik at begrepet sex var opp til individuell vurdering så kunne jo bare pedofile sagt: "Nei, det var ikke sexovergrep, bare en god klem." (Jeg sammenligner ikke deg med pedofile, bare et ekstremt eksempel)
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 12. september 2007 #19 Skrevet 12. september 2007 Artig med diskusjon om hva som definerer sex gitt! Lag en egen tråd til det!! Men, tilbake til emnet. Jeg er enig med fler her, oralsex er mer intimt enn puling. Og jeg må lære å kjenne han og kuken før jeg gjør det. Aner ikke hvorfor, men det har vel med å gjøre at jeg ikke vil ha noen "ukjente" opp i ansiktet. Selv har jeg pult 14, men hatt oralsex med bare to av de, nr 13 og 14. Han ene var kjæresten min, og han andre en "god venn"...
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. september 2007 #20 Skrevet 13. september 2007 ER du dum, eller bare later du som? Dum for at jeg ikke teller med de jeg har hatt oralsex med??? Nei jeg teller ikke med dem når folk spør om sexualpartnere nei. Da sier jeg heller så og så mange sexualpartnere og så mange har jeg sugd. Men nå spør jo ikke folk om slikt i tide og utide da!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå