Gjest gjest-81 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 folkens!! Utrolig nok tror jeg at jeg oppdagde dette ELslimet som alle prater om. Men er ikke lenge siden jeg sluttet på pillen! Er det nå vi skal så mye som mulig, eller er det forsent denne perioden?? tidligere idag kjente jeg stikk til venstre litt nedenfor navelen. KAnskje det hadde noe med EL å gjøre?! takknemlig for svar!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 så lenge du har el - slim er det bare å kjøre på.. det sies at det er siste dagen med el-slim som er best, men det er jo dumt hvis de plutselig er over.. lykke til
Gjest gjest-81 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 ja, vi kjørte på igår! og jeg låg ganke fint henslengt med føttene opp mot veggen etterpå.. trodde faktisk ikke jeg kom til å få EL så fort etter pillebruk. Idag kjenner jeg litt stikking i "mensverk-området", men vet ikke om dette har noe å si. Skal vel ikke merke symptom allerede nå vil jeg tro. Er nok hodet mitt som VIL kjenne noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå